hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تجلیل از معلم، تجلیل از مقام علم و دانش است

تجلیل از معلم، تجلیل از مقام علم و دانش است

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: باید تمام تلاشمان بر این باشد که با برنامه‌های متنوع از شأن و منزلت معلمان تجلیل کنیم.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ « علیرضا سعدی‌پور»، در جلسه شورای معاونین اداره آموزش و پرورش کلاردشت ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم گفت: معلمان در روزهای کرونایی شبانه‌روز تلاش کردند.شاید قبل از کرونا تمام تلاش معلمان معطوف به کلاس درس بود ولی حالا معلمان در هر ساعت از شبانه‌روز پیگیر وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان هستند.
وی با اشاره به مرجع بودن معلمان در جامعه افزود: معلمان باید طوری به جامعه معرفی شوند تا نگاه زیبایی از معلم در جامعه ماندگار شود. از این‌رو باید تمام تلاشمان بر این باشد که با برنامه‌های متنوع از شان و منزلت ایشان تجلیل کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به ترک تحصیل دانش آموزان در روستاها پیشنهاداتی در خصوص تاسیس مدارس شبانه روزی دخترانه و پسرانه داد و خاطرنشان کرد: رسیدگی به مناطق کمتر توسعه‌یافته و تاسیس مدارس شبانه‌روزی فرصتی است تا دانش‌آموزان محروم بتوانند به تحصیل بازگردند پس بازدید از فضاهای آموزشی موجود در منطقه باید مصدر پیگیری‌ها قرار بگیرد.
سعدی‌پور همچنین با اشاره به رتبه اول استان مازندران در بحث سازماندهی و ساماندهی نیروی انسانی در بین تمامی استان‌های کشور اظهار داشت: امیدواریم نیازسنجی دقیق از طرف ادارات صورت بگیرد و ورودی و خروجی نیروی انسانی شهرستان‌ها به طور دقیق بررسی شود تا امسال نیز مانند سال گذشته بتوانیم با برنامه‌ریزی ویژه، کمبود نیروی انسانی در حوزه‌های مشاوره، پرورشی و آموزشی را پوشش دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد