hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بازدید سرزده مدیرکل بنیاد خراسان رضوی از بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس

بازدید سرزده مدیرکل بنیاد خراسان رضوی از بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در راستای ارزیابی نحوی پاسخگویی کارکنان بنیاد به صورت سرزده به بنیاد مناطق سه گانه مشهد رفت.
مشهدپایگاه خبری رویداد امروز-حجت الاسلام حسین معصومی در خصوص ارزیابی نحوی پاسخگویی کارکنان بنیاد به جامعه ایثارگری به صورت سرزده به بنیاد مناطق سه گانه مشهد مقدس رفت و با تعدادی از کارکنان و ایثارگران دیدار و گفتگو کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مهم‌ترین رکن پاسخگویی به ارباب رجوع تکریم ایثارگران است، که باید در تمامی ادارات نهادینه شود.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا بخشی از خدمات بنیاد تغییر کرده است، به عنوان مثال طرح سپاس که دیدار حضوری بوده به صورت ارتباط تلفنی و یا در شرایط ضروری دیدار از درب منزل انجام می‌شود.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد استان خاطر نشان کرد: تلفن 1616 در حال حاضر بهترین پل ارتباطی خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان با کارکنان بنیاد است.
وی تاکید کرد: بخش اعظم مشکلات ایثارگران برای اجرایی نشدن قوانین در سایر ادارات است که به همه همکاران توصیه کردیم مشکلات از این قبیل را نیز پیگیری و مانع سردرگمی ایثارگران در سازمان‌ها شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: خانواده شهدا و ایثارگران بخشی از خدمات را می‌توانند به صورت الکترونیکی از سایت ایثار دریافت کنند.
گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  311شهید، 49 هزار و 914 جانباز و سه هزار و 392 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد