hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سالن و پلاتو جزء مشکلات تئاتر اصفهان نیست

سالن و پلاتو جزء مشکلات تئاتر اصفهان نیست

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: امکانات سخت افزاری مانند سالن و پلاتو در اختیار اهالی تئاتر اصفهان قرار داده شده و این موارد جزء مشکلات آنها نیست.

حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به گلایه‌های هنرمندان و اهالی تئاتر از عدم حمایت از آنها اظهار داشت: با اهالی تئاتر اصفهان و سپس با مسئولان تهران نشست‌هایی را برگزار و مسائل مطرح و پیگیری‌ها انجام شده است.

وی افزود: حدود یک سال و نیم است که کرونا اجازه فعالیت و تمرین به تئاتر نداده است اما به لحاظ امکانات مانند سالن و پلاتو در اختیار آنها قرار گرفته و طبیعتاً این موارد جز مشکلات نیست.

کرونا فرصتی برای نویسندگان و نمایشنامه‌نویسان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در حال حاضر فرصت خوبی برای نویسندگان و نمایشنامه نویسان است که از این فرصت کرونا استفاده کنند و موضوعات محوری خوبی را برای پس از کرونا آماده کنند و خوشبختانه اهالی تئاتر هم دست روی دست نگذاشته‌اند و به دنبال ثبت گروه‌های خود و آماده‌سازی زیرساخت‌های نمایش هستند.

وی در پاسخ به اینکه آیا در شرایط زرد امکان اجرا برای آنها فراهم نبوده است، گفت: در شرایط زرد اداره کل ارشاد و فرهنگ استان اصفهان به دنبال مجوز گرفتن برای فعالیت تئاتر بوده که حتی تئاتر اصفهان هم آمادگی لازم برای اجرا داشته است.

رده بندی سوم تئاتر و نمایش در مجوز دهی کرونا

حجت الاسلام و المسلمین معتمدی ادامه داد: با وجود این شرایط در جشنواره تئاتر سال گذشته با شرایط کرونا گروه‌ها انتخاب و معرفی شدند و خوشبختانه رتبه هم کسب کردند.

وی با بیان اینکه تئاتر جز دسته سوم در رده بندی گروه‌های مجاز در شرایط کرونا قرار دارد، افزود: در شرایط زرد پیگیری برای فعالیت آنها انجام شده اما یک زمانی خواستار فعالیت در شرایط نارنجی بودند که این امکان برای آنها فراهم نشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد