hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > هم افزايي دانشي اساتيد دانشگاه‌ها منجر به توسعه فن‌آوري خواهد شد

هم افزايي دانشي اساتيد دانشگاه‌ها منجر به توسعه فن‌آوري خواهد شد

مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز گفت: در شرايط حال حاضر كشور راه برون‌رفت و خنثي‌سازي تحريم‌ها، انجام پژوهش‌هاي كاربردي منتهي به تجاري‌سازي است.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد كامل در حاشيه بررسي و هم انديشي پروپوزال استفاده بهينه از گاز خروجي بلودان‌ها كه به‌صورت مجازي با اساتيد مرتبط از دانشكده نفت دانشگاه حكيم سبزواري، صنعتي بيرجند و رازي كرمانشاه و جمعي از مسؤلين و كارشناسان منطقه برگزار شد، افزود: كشور ما در زمينه توليد علم كه هنر دانشگاه است وضعيت مطلوبي در دنيا دارد، ولي متأسفانه در زمينه استفاده بهينه از علم براي پيشرفت كشور هنوز به جايگاه واقعي خود نرسيده‌ايم كه ارتباط نزديك و مؤثر بين صنعت و دانشگاه اين مشكل را نيز مرتفع خواهد كرد. 

وي با ابراز خرسندي از اين‌كه يك فراخوان پژوهشي موجب انجام كار گروهي اساتيد در سه نقطه از كشور شده است، بيان كرد: اينگونه هم افزايي‌ها موجب افزايش سرعت موتور توسعه كشور خواهد شد. 

شايان ذكر است، در پاسخ به فراخوان استفاده بهينه از گاز خروجي از بلودان‌ها يكي از پروپوزال‌ها توسط تعدادي از اساتيد دانشگاه‌هاي نفت دانشگاه حكيم سبزواري، صنعتي بيرجند و رازي كرمانشاه ارائه شده كه

در صورت اخذ امتياز لازم و اجرايي شدن، علاوه‌بر مرتفع شدن مشكلات زيست‌محيطي، توان ارزآوري قابل قبولي خواهد داشت.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد