hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش آمار فوتی‌ها در مراکز درمانی استان مازندران همچنان ادامه دارد

افزایش آمار فوتی‌ها در مراکز درمانی استان مازندران همچنان ادامه دارد

با گذشت حدود ۱۴ ماه از شیوع ویروس کرونا در استان، مازندران به دلیل خاصیت گردشگرپذیری خود همچنان کانون شیوع ویروس منحوس انگلیسی نیز شده و آمار فوتی‌ها در این استان افزایشی است.
مردم تلاش می کنند تا بتوانند غول کرونایی را شکست دهند اما طبق آمارها روند بستری‌ها کاهش اما فوتی‌های استان رو به افزایش است.
مازندران روز گذشته با 18 فوتی مرگبارترین روز استان بوده است. متاسفانه به واسطه گرم بودن و هوای مطلوب مازندران، بسیاری از مسافران به صورت پنهانی در ویلاها و سواحل اتراق کردند.
شیوع کرونا در مازندران و آن هم انگلیسی در مازندران روند رو به رشدی داشته و در مقابل رعایت شیوه نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم نیز بهتر شده است.
شهرهای قائم‌شهر و بهشهر از وضعیت قرمز به نارنجی سوق یافته اند ولی همچنان مسئولان استان مردم را به خانه ماندن و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دعوت می‌کنند.
به گفته سید عباس موسوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، شهروندان باید بدانند شاید اکنون برخی شهرها از حالت قرمز به نارنجی سوق یافته اما عدم رعایت نکات و پروتکل‌های بهداشتی ممکن است مازندران قرمز را سیاه کند.
وی با تاکید بر در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم، افزود: به نظر می رسد  تعطیلی اصناف که وارد روز چهاردهم خود شده به احتمال زیاد تا یک هفته دیگر تمدید می‌شود‌.

فرزاد جلالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه هنوز وضعیت شهرهای مازندران به حالت عادی بازنگشسته است، افزود: ورودی بیمارستان‌های استان در بخش کرونایی افزایشی است ولی آمار فوتی‌ها در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بابل کاهشی است.
وی با بیان اینکه کادر درمان در واحدهای درمانی زیرپوشش دانشگاه فعالیت دارند و نیاز به کمک مردمی دارند، گفت: بهتر است مردم رعایت کنند تا شاهد شیوع بیشتر این ویروس منحوس در استان نباشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد