hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > جلسه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اداره کل راه و شهرسازی

جلسه اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران با اداره کل راه و شهرسازی

جلسه مشترک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران –ساری با اداره کل راه و شهرسازی استان.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن،جابر حسن زاده ضمن اعلام این خبر افزود : در راستای اجرایی نمودن تفاهم نامه فی¬ما¬بین وزارت جهاد کشاورزی و وزارت راه و شهرسازی مبنی بر تحویل و تحول و حفاظت و حراست از اراضی ملی و دولتی واقع در محدوده و حریم شهر ها ، پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد اداره کل مذکور به استناد ماده ۲ تفاهم نامه کلیه اراضی ملی و دولتی واقع در محدوده و حریم مصوب شهر را با در نظر گرفتن ممنوعیت های قانونی و واگذاری شامل جنگل های طبیعی و دست کاشت و بیشه های طبیعی و نهالستان ها و ایستگاه های تحقیقاتی و تولید بذر و نهال ، پارک های جنگلی و دست¬کاشت ذخیره¬گاهها و همچنین مناطق چهارگانه محیط زیست و مناطق حفاظت شده و .... را تحویل اداره کل راه و شهرسازی نماید.
حسن زاده افزود : با عنایت اینکه از زمان ابلاغ تفاهم تا کنون اراضی ملی محدوده و حریم شهر در شهرهای بابل و فریدونکنار تحویل اداره کل راه و شهرسازی گردید.
عطایی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به اهمیت حفظ و حراست این قبیل عرصه ها در راستای تفاهم نامه، اراضی که قابلیت واگذاری در چارچوب قانون دارند را به فوریت تعیین و تکلیف نموده و تحویل شهرسازی نمایند.
عطایی یادآور شد: در صورتی که اداره کل راه و شهرسازی از اراضی که دارای ممنوعیت قانونی واگذاری بوده و دارای سند مالکیت باشند را به منابع طبیعی عودت داده و سند آن به نام سازمان جنگلها و مراتع و آبخیزداری کشور به نمایندگی دولت انتقال یابد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد