hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی

در نشستی مشترک، تفاهم نامه همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و اداره کل تبلیغات اسلامی به امضاء رسید.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-  جلسه مشترک مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، در این جلسه روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان ها نیز به صورت مجازی شرکت داشتند.
در این جلسه، ظرفیت های مشترک و هم افزای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد اقدامات مشترک در محورهای فرهنگی، هنری، قرآنی و دینی در سال ۱۴۰۰ در سطح  استان و شهرستان ها، بین دو دستگاه انجام شود.
در پایان نیز، تفاهم نامه همکاری یکساله این دو اداره کل، بین دکتر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام صاحبقرانی مدیر کل تبلیغات اسلامی استان به امضا رسید و مقرر شد با تشکیل یک کار گروه مشترک در طول سال، اجرای این تفاهم نامه پیگیری شود.
در این تفاهم نامه، برگزاری برنامه هایی با محورهای قرآن و عترت، نمایشگاه قرآن، کانون های فرهنگی و هنری مساجد، شورای فرهنگ عمومی و ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت های مذهبی، انجمن های شعر آئینی، تولیدات فرهنگی برای فضای مجازی مورد تاکید قرار گرفت.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد