hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اولین رزمایش مومنانه مواسات وهمدلی درماه مبارک رمضان

اولین رزمایش مومنانه مواسات وهمدلی درماه مبارک رمضان

اولین رزمایش مومنانه مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان توسط کمیته ملی حمایت های اجتماعی امور شعب منطقه یک خراسان رضوی وابسته به بنیاد بین المللی آبشار عاطفه ها با  اهدای 3500   بسته معیشتی به نیازمندان منطقه یک مشهد مقدس برگزار شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مشاور استاندار خراسان رضوی در این رزمایش گفت: آبشار عاطفه ها حدیث نورانی پیامبر اکرم(ص) که مومنین نسبت به یکدیگر مثل یک پیکر وجسدهستند، را سرلوحه کار خود قرار داده است.

امرالله شمقدری افزود:آبشار عاطفه ها در سال 86 یک مجموعه فعال در کلان شهر مشهد بود بعد در سطح استان و سپس در کل کشور خوش درخشید. 

 وی ادامه داد:هر برنامه ای که از آبشار عا طفه ها شاهد بودیم  مدل جدید و موفقی بود که دیگران از این مدل الگو برداری کردند آثار ودستاورد های خوبی نیز برای کشورمان داشته است که  این مدل در مسیرحرکت حاج قاسم سلیمانی است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی ابشار عاطفه ها نیزدراین رزمایش گفت: در تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مومنانه مواسات و همدلی این بنیاد بر حسب اطاعت از ولایت با برنامه ریزی های گام به گام در جهت تامین امور معاش خانواده های تحت پوشش و اقشار اسیب پذیر جامعه برای رفع مشکلات آنها اقدام به توزیع بسته های معیشتی توسط کمیته ملی حمایت های اجتماعی نموده  است  .

محمد جواد فولاد بنیاد بین المللی خیریه ابشار عاطفه ها را یکی  از بهترین مجموعه های مردمی دانست و افزود: خیرین در عرصه خدمت گذاری با اهدای کمک های نقدی و غیر نقدیشان این بنیاد را همراهی میکنند .

وی ادامه داد :خادمان این مجموعه براساس توفیقی که خداوند در رساندن امانت های الهی به دست اقشار اسیب پذیر به آنها عطا کرده با  ایجاد۷۰۰ شعبه فعال در سراسر کشور  و ۷ هزار خدمت گذار داوطلب فعال توانسته اند جمعیتی بالغ بر ۳۵۰ هزار نفر را در سطح کشور پوشش دهند.

مدیر امور شعب منطقه یک خراسان رضوی بنیاد بین المللی ابشار عاطفه ها درادامه این رزمایش گفت : این رزمایش اولین رزمایش در سال جاری و ماه مبارک رمضان است که پیروی فرمایش مقام‌معظم رهبری درقالب مواسات وهمدلی است در حال برگزاری است.

 سعید   راعی افزود :در این رزمایش اهدای 3هزار و پانصد سری بسته‌ مواد غذایی به خانواده های نیازمند منطقه یک مشهد با ارزش ریالی هر بسته 5میلیون ریال دردستور کار قرار گرفته وان شالله این کار مومنانه   گام‌به‌گام در کل استان وسپس درکل کشور انجام می شود .

راعی درادامه گقت  : تا پایان ماه مبارک رمضان 8 رزمایش دیگر توسط بنیاد آبشار عاطفه ها بصورت همزمان در تمام استان های کشور برگزار خواهد شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد