hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تاکید بر توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری بخش رضویه مشهد

تاکید بر توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری بخش رضویه مشهد

حجت الاسلام مهدی امجدی زاده امام جمعه بخش رضویه مشهد با دکتر جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، دیدار و گفتگو کرد.
مشهد پایگاه خبری رویداد امروز-در این دیدار امام جمعه بخش رضویه مشهد، بر توجه به فعالیتهای فرهنگی این بخش تاکید کرد و گفت: فعالیتهای فرهنگی این بخش بر محور قرآن تدوین و اجرا می شود. با توجه به خلأ فرهنگی موجود در این بخش نیاز است، فعالیتهای فرهنگی هنری این بخش توسعه بیشتری یابد.
در این جلسه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، بر توجه این اداره کل به فعالیتهای فرهنگی هنری حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان حضور خوبی در حاشیه شهر مشهد دارند، هم اکنون ۲۴ کانون در این بخش فعالیت می کنند و سال گذشته ۱۰۰ میلیون تومان به این کانونها کمک شده است و امیدواریم با تاسیس کانون های جدید و فعالیت بیشتر در بخش رضویه، خلأ موجود فرهنگی تا حدودی مرتفع شود.
وی همچنین از اهداء کتاب به کتابخانه های این بخش خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد با هماهنگی با اداره کل کتابخانه های استان، کتابهای مورد نیاز به کتابخانه های این بخش تامین شود.
دکتر مروارید همچنین اظهار داشت: این اداره کل از طرح مسابقه 30 روز 30 آیه که در ماه مبارک رمضان در این بخش برگزار می شود، حمایت خواهد کرد.
تشکیل شورای فرهنگ عمومی در این بخش، پیگیری مشخص نماینده مدیر کل در امور مشهد و معرفی یک کارشناس بخش رضویه برای پیگیری فعالیتهای فرهنگی این بخش، برگزاری جلسات مشترک به منظور بررسی توسعه فعالیتهای فرهنگی، برگزاری شب های شعر در این بخش، اعطای مجوز موسسه قرآن و عترت به یکی از واجدین شرایط در این بخش، از جمله مواردی بود که در این جلسه بحث و بررسی شد.
در این دیدار یوسف امینی قائم مقام، حجت الاسلام کاظمی نسب رییس گروه قرآن و عترت این اداره کل، محمد ابدالی تکلو مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی و جلیل سروری نماینده ویژه مدیر کل در مشهد حضور داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد