hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تعداد بستری ها و موارد مثبت کرونا در زنجان ۴ برابر شده است

تعداد بستری ها و موارد مثبت کرونا در زنجان ۴ برابر شده است

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا در استان زنجان روند صعودی دارد،گفت: تعداد بستری ها و موارد مثبت کرونا در استان چهار برابر شده است.
محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در استان زنجان به بالای ۹۵ درصد برسد، گفت: در این استان رعایت بهداشت فردی و اجتماعی پایین آمده است.
وی با بیان اینکه تنها راه برون رفت از بیماری کرونا رفتار مردم است، اظهار کرد: رفتار مردم ریشه کنی کرونا را رقم خواهد زد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه قبل از عید روزهای خوبی در استان حاکم بود و کرونا بسیار کاهش یافته بود، گفت: موارد بستری قبل از عید سه الی چهار نفر بود و کل بستری‌و مثبت‌ها و مشکوک در کل ۲۵ نفر بود ولی امروز این عدد بیش از چهار برابر شده است.
صائینی بر لزوم تداوم و تقویت محدودیت‌های تردد و فعالیت اصناف پر خطر در استان تاکید کرد و ابراز داشت: از شهروندان درخواست می‌شود دورهمی ها را تا اطلاع ثانوی کنار بگذارند.
وی با بیان اینکه این استان در خصوص بیماری کرونا وضعیت نگران کننده‌ای دارد، تصریح کرد: مردم بدانند و به این باور برسند که کرونا تمام نشده است.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه رسانه‌ها در فرهنگ سازی زدن ماسک بسیار موثر هستند، گفت: رسانه‌ها باید مردم را به این باور برسانند که زدن ماسک خود نوعی زدن واکسن و خود ایمنی است و بر زدن ماسک تاکید و توجه جدی باشند تا هر چه زودتر این بیماری منحوس از بین برود.
صائینی یاد آورشد: از مردم درخواست می‌شود به فکر کادر درمان هم باشند و از دورهمی ها جلوگیری کنند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد