hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > معلم شیمی مازندرانی در قاب تلویزیون

معلم شیمی مازندرانی در قاب تلویزیون

به پیشنهاد دبیرخانه راهبری کشوری علوم تجربی برای تولید محتوا در برنامه مدرسه تلویزیونی شبکه آموزش، چند محتوای آموزشی از تدریس «بهزاد تودرواری» معلم شیمی و علوم تجربی مدارس آموزش و پرورش میاندورود از سرفصل‌های آزمایش شیمی ضبط، و در اختیار برنامه مدرسه تلویزیونی شبکه آموزش قرار گرفته است

به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ «بهزاد تودرواری» معلم دروس شیمی و علوم تجربی مدارس آموزش و پرورش میاندورود که از معلمین خلاق و فعال به ویژه در زمینه‌های تدریس آزمایشگاهی می‌باشد به‌عنوان مدرس در قاب تلویزیونی شبکه آموزش رسانه ملی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

 وی در گفتگوی خود با اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران اظهار داشت: درپی شرایط پیش آمده، پس از کرونا و آموزش مجازی از ۱۵ شهریور سال 1399 تصمیم گرفتم تا برای مباحث جذاب و خلاقانه کلاس‌های درسم، محتواهایی بصورت جداگانه تولید کنم. با توجه به تجربه قبلی، می‌دانستم این سبک از آموزش باعث ایجاد انگیزه و علاقه بیشتر بچه‌ها به درس خواهد شد.

این دبیر شیمی و علوم تجربی ادامه داد: البته نمونه محتواهای بنده علاوه بر گروه‌های مدرسه در گروه‌های آموزشی سراسر کشور نیز قرار داده می‌شد. 

تودرواری افزود: در اوایل بهمن ماه ۱۳۹۹ با پیشنهاد همکاران دبیرخانه راهبری کشوری علوم تجربی برای تولید محتوا در برنامه مدرسه تلویزیونی شبکه آموزش مواجه شدم. در آن زمان با توجه به شرایط آموزش مجازی و کلاس‌های دانشگاهی برای بنده امکان همراهی فراهم نبود. تا این که پس از تعطیلات عید مجددا پیشنهاد همکاری مطرح شد. و تاکنون چند محتوای آموزشی بنده از سرفصل‌های آزمایش شیمی ضبط، و در اختیار برنامه مدرسه تلویزیونی قرار گرفته است

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد