hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > نظارت و ارزیابی از مدارس روستایی و عشایری ‌در زیست بوم جدید

نظارت و ارزیابی از مدارس روستایی و عشایری ‌در زیست بوم جدید

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از اجرای طرح نظارت روستا به روستا خبر داده و گفت: نظارت و ارزیابی از مدارس روستایی و عشایری ‌در زیست بوم جدید نیز با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ «بهروز منصورکیایی» از اجرای طرح نظارت روستا به روستا خبر داده و گفت: نظارت و ارزیابی از مدارس روستایی و عشایری ‌در زیست بوم جدید نیز با جدیت دنبال می‌شود.

وی در گفتگوی زنده دربستر شاد با راهبران آموزشی و تربیتی استان مازندران بر نظارت و بازدید حضوری و مجازی مستمر از کلاس های درس و ارائه راهکارهای مطلوب توسط راهبران آموزشی و تربیتی تأکید کرد.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران در این گفتگو تصریح کرد: راهبران اتاق فکر ما هستند و باید با استفاده از ظرفیت موجود در زیست بوم جدید و برای پیشبرد اهداف آموزش و پرورش و توسعه  عدالت آموزشی در راستای توانمند سازی مدیران و معلمان گام‌های موثر برداشته و با ارائه راهکارهای مطلوب سبب ارتقا کیفیت آموزشی در مناطق روستایی و عشایری شوند.

منصورکیایی خاطر نشان کرد : راهبران به عنوان بازوان توانمند عرصه تعلیم و تربیت علاوه بر نظارت و بازدید از اطلس دسترسی آموزشی مدارس در زیست بوم جدید و در زمان و شرایط متفاوت با جدیت پیگیر طرح و برنامه‌های آموزش ابتدایی از جمله برنامه ملی شهاب ، طرح بوم، طرح خوانا، درس پژوهی و...  و اجرای مطلوب و کیفی و متناسب با شرایط موجود باشند.

  وی گفت: زمانی میتوانیم به  عدالت آموزشی برسیم که همه مجموعه آموزش و پرورش در تحقق عدالت آموزشی همسو و هم جهت حرکت کنند و با ورود به مدارس بصورت حضوری  و یا مجازی و بازدید و نظارت بر فرآیند یاد دهی و یادگیری، طرح ها و برنامه ها و همچنین ایجاد انگیزه در معلمان و استفاده از شیوه‌های نوین تدریس سبب حرکت روبه جلو شوند.

 این مقام مسئول با اشاره به فعالیت 81  راهبر آموزشی و تربیتی در سطح استان، از زحمات این قشر تقدیر و  ابراز امیدواری کرد: با وجود راهبران آموزشی و تربیتی صدیق، دلسوز و باانگیزه یک گام به اجرای عدالت آموزشی مبتنی بر سند تحول بنیادین نزدیک‌تر می‌شویم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد