hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > قیمت هر کیلو دام زنده در همدان ۱۲۰ هزار تومان شد

قیمت هر کیلو دام زنده در همدان ۱۲۰ هزار تومان شد

رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: قیمت هر کیلو گوسفند زنده در بازار همدان به کیلویی ۱۲۰ هزار تومان رسیده است.
علی اکبر سپهری وفا  اظهار داشت: به خاطر خشکسالی و مشکلات تامین نهاده‌های دامی شاهد افزایش قیمت دام سنگین و سبک بوده‌ایم.
وی با بیان اینکه اکنون قیمت هر کیلو گوسفند زنده در بازار دام 120 هزار تومان است تصریح کرد: دام سنگین نیز با نرخ کیلویی 100 تا 110 هزار تومان عرضه می‌شود.      
 
رئیس اتحادیه قصابان همدان به وضعیت قیمت انواع گوشت در سطح بازار اشاره کرد وگفت: نرخ هر کیلو گوشت گوسفندی 160 تا 170 هزار  تومان است و هر کیلو گوشت گوساله نیز با قیمت 140 هزار تومان فروخته می‌شود.
سپهری وفا تصریح کرد: گوشت منجمد نیز توسط شرکت‌های خصوصی وارد و با نرخ کیلویی 120 تا 122 هزار تومان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای  به فروش می‌رسد.  
وی با بیان اینکه در ایام ماه مبارک رمضان برای تنظیم بازار گوشت منجمد دولتی در بازار تزریق می‌شود اظهار داشت: همکاران ما توقع دارند این نوع گوشت در قصابی‌ها عرضه شود و فقط در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای قرار نگیرد.
رئیس اتحادیه قصابان همدان با تأکید بر اینکه گرانی گوشت سبب کاهش تقاضا و خرید مردم شده است عنوان کرد: تعداد کشتار دام نسبت به گذشته کمتر شده است.

سپهری وفا با بیان اینکه قیمت گوشت منجمد دولتی در طرح تنظیم بازار کمتر از 100 هزار  تومان است اظهار داشت: توزیع گوشت منجمد از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای سبب کسادی بازار هم صنفی‌های ما شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد