hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا در سبزوار/آمار چهار برابر شده است

افزایش ابتلای خانوادگی به کرونا در سبزوار/آمار چهار برابر شده است

 رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به چهار برابر شدن مبتلایان به کرونا در سبزوار، گفت: موارد ابتلا به کرونا به صورت خانوادگی و گروه‌های سنی جوان‌تر مشاهده می‌شود.
علیرضا مسلم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌ها، شیوه‌نامه‌های بهداشتی و مسافرت‌های نوروزی تعداد بیماران مبتلا به کرونا در سبزوار به ۱۰۳ بیمار مبتلا و مشکوک به کرونا رسیده است، بیان کرد: بیماران کرونایی در مرکز آموزشی درمانی بیمارستان واسعی سبزوار بستری هستند و ۶۵ درصدتخت‌ها پر شده است و وضعیت سبزوار از رنگ زرد به قرمز تغییر کرده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: براساس آخرین آمار ارائه شده از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون هشت هزار و ۲۵۱ نفر در شهرستان‌های غرب خراسان رضوی به کرونا مبتلا شده‌اند، متأسفانه از این تعداد ۵۶۷ تن جان خود را در این مدت از دست داده‌اند.
وی افزود: در حال حاضر همانند سال گذشته «طرح شهید سلیمانی» برای مراقبت‌های ویژه در سبزوار با همکاری بسیج در حال اجرا است، در بین مراجعان سرپایی بیماران کرونایی به اورژانس مرکز آموزشی، درمانی واسعی سبزوار طی هفته‌های اخیر موارد ابتلاء به کرونا به صورت خانوادگی و گروه‌های سنی جوان‌تر مشاهده شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد