hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > با تعمیر 63 شیر اسقاطی بين راهي گاز، چهارده میلیارد ریال صرفه جویی گرديد

با تعمیر 63 شیر اسقاطی بين راهي گاز، چهارده میلیارد ریال صرفه جویی گرديد

مدیر منطقه چهارعملیات انتقال گازگفت: از ابتدای سال99 و با تلاش و کوشش کارشناسان و متخصصان  اين منطقه ،63 عدد از شیرهای اسقاطی در سایزهای مختلف تعمیر و بازسازی شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-محمد كامل تصريح كرد: این کار تخصصی، در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه روزافزون و همچنین پاندمی و همه‌گیری کرونا با رعایت کلیه دستورالعمل‌های HSE و پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت 100 درصد بومی و توسط همكاران متخصص منطقه به اتمام رسید.
 وي با اشاره به ثمرات اجرای این طرح در حوزه‌های پدافند غیرعامل و خوداتكايي به ‌صورت تخصصی ادامه داد: با توجه به نداشتن سازمان مصوب جهت كارگاه تعميرات شيرهای معیوب در منطقه چهار عمليات انتقال گاز در طي ساليان گذشته، پروسه تعميرات شيرهای معیوب تا سال قبل بصورت محدود و از طريق برون سپاري و استفاده از توانمندي كارگاهها و شركتهاي موجود در سطح شهر و در مواردي در ساير نقاط كشور انجام مي گرديد، اما با تلاش و همت غيورانه كاركنان منطقه، تعمير63 عدد از شیرهای اسقاطی در سایزهای مختلف، توسط پتانسيل داخلي منطقه به اتمام رسید.
 محمد کامل افزود: بسیاری از این شیرها به‌علت خاص و کمیاب بودن قطعات و بعضا عدم وجود در بازار داخلي و معضلات بازارهاي خارجي به علت تحريم و جايگزيني با شيرهاي نو، بدون استفاده مانده بودند که با اجرای این طرح و با نگرش و شعار "تعمير به جاي تعويض"، علاوه بر رفع تنگناهای عملیاتی موجود، بیش از چهارده میلیارد ریال صرفه‌جویی نیز به همراه داشته است.
مدیر منطقه چهار عملیات انتقال گاز با بیان این‌که در کل این پروژه 63 شیر تعمیر و به چرخه تولید باز گشتند، اظهار داشت: این شیرها در سایزهای 2 تا 16 اینچ و پس از طی مراحل و تست‌های مختلف توسط بازرسی فنی منطقه، در قسمت‌های مختلف خطوط لوله استفاده خواهند شد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد