hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > خبرها > تفاهم‌نامه حمایت‌های رفاهی، آموزشی و تجهیزاتی آموزش و پرورش ساری ناحیه ۲ و دودانگه

تفاهم‌نامه حمایت‌های رفاهی، آموزشی و تجهیزاتی آموزش و پرورش ساری ناحیه ۲ و دودانگه

با پیشنهاد مدیرکل آموزش وپرورش مازندران، تفاهم‌نامه‌ای برای حمایت‌های رفاهی، آموزشی و تجهیزاتی میان اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری و دودانگه امضا شد.
به گزارش پایگاه خبری هم وطن؛ براساس این تفاهم‌نامه که صبح امروز در اداره آموزش و پرورش منطقه دودانگه امضاء شد، مقرر شد اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری در زمینه‌های نیروی انسانی، ارائه خدمات رفاهی، انتقال تجربیات آموزشی، پوشش کلاس‌های کنکور، استفاده از امکانات، و بهره‌برداری از اماکن، اداره آموزش و پرورش دودانگه را مورد حمایت قرار دهد.
مدیرکل آموزش وپرورش مازندران در آیین امضاء این تفاهم‌نامه گفت:  یکی از زمینه‌های ارزشمند در حوزه تعلیم وتربیت، عدالت آموزشی است. اگر عدالت را در معنای لغت به معنای توازن و تعادل معنی کنیم و عدالت آموزشی را ایجاد فرصت و بسط فرصت‌های برابر برای دانش‌آموزان دختر و پسر بدانیم، اشاعه این  مهم از وظایف اصلی آموزش و پرورش خواهد بود همچنین بحث عدالت آموزشی امر مهم در سند تحول بنیادین و در راهکار 1-5 الی 8-5 به ان اشاره شده و بسیار حیاتی  و موثر و دارای اهمیت خاصی است.
این مقام مسئول با اشاره به معانی مختلف عدالت آموزشی تصریح کرد:  عدالت در معنای افقی و عمودی دارای معانی مختلفی است، در عدالت افقی ایجاد زمینه‌ها و بسترهای مناسب برای دانش آموزان یک منطقه من جمله تامین نیروی انسانی، تجهیزات، فضای آموزشی است اما در عدالت عمودی بحث تفاوت در شیوه‌های آموزشی است که این تفاوت سببب خواهد شد که امکانات جدید آموزشی از لحاظ شیوه‌های آموزشی را در مصدر پیگیری کارهای خودمان قرار دهیم.
وی با اشاره به امضای تفاهم نامه مابین آموزش و پرورش ساری ۲ و آموزش و پرورش منطقه دودانگه، خاطرنشان کرد: امروز یک فرصت بسیار مناسب و مغتنمی شد که در منطقه دودانگه در آموزش و پرورش با همراهی خانم خورشیدی مدیر محترم آموزش و پرورش ناحیه ۲ ساری و همکاری جناب آقای «میرمحمدی» مدیر محترم منطقه دودانگه امروز تفاهم نامه‌ای برای اثر بخشی و خدمات رسانی مطلوب ساری ناحیه ۲ به منطقه دودانگه از ابعاد مهم آموزشی تربیتی و اداری و مالی تهیه کند و این منطقه را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهد.
سعدی پور با اشاره به گسترش چنین رویکردی برای سایر مناطق کمتر توسعه یافته، افزود: امضای این تفاهم نقطه عطفی خواهد بود برای دیگر مناطق محروم که بتوان  با استفاده از ظرفیت شهرستان های توسعه یافته این عدالت آموزشی را  در سطح مناطق کمتر توسعه یافته و در نهایت در سراسر استان گسترش دهیم.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد