hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مرگ ومیر ویروس کرونای انگلیسی بیشتر است

مرگ ومیر ویروس کرونای انگلیسی بیشتر است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به شیوع کرونای انگلیسی در استان گفت: مرگ ومیر این بیماری جدید جهش یافته بیشتر است.
سید فرزاد جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرعت انتقال شدید کرونای انگلیسی اظهار داشت: مرگ و میر بیشتر و ابتلاء به سنین پایین‌تر از ویژگی‌های این ویروس جهش یافته جدید است.
وی با بیان اینکه ویروس انگلیسی خود را به مناطق شمالی و مازندران رسانده است، کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دلایل شیوع و اوج گیری دوباره کرونا ذکر کرد و گفت: در روزهای آخر سال، به دلیل مسافرت‌ها، شلوغی بازار و سفر دست به دست هم داد تا دوباره بیماری اوج گیرد.
وی تشدید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را راهکار اصولی برای مهار بیماری ذکر کرد و گفت: در حال حاضر نگرانی در زمینه کادر درمانی و بیمارستانی داریم زیرا شاهد افزایش مراجعان و بستری هستیم.
جلالی یادآور شد: متأسفانه شمار مرگ ومیر بیماران کرونایی در استان پس از مدت‌ها دو رقمی شده است و نگران هستیم اگر سرعت و شدت بیماری بالا رود نتوانیم پاسخگوی نیازها باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل خواستار رعایت و توجه مردم به بهداشت شد و گفت: در صورت تغییر وضعیت رنگ بندی احتمال بازگشت و تشدید محدودیت‌های مشاغل و غیره در استان وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد