hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > شناسایی ۴۱مورد کرونای انگلیسی در هرمزگان/ شمار مبتلایان به ۱۵۵نفر رسید

شناسایی ۴۱مورد کرونای انگلیسی در هرمزگان/ شمار مبتلایان به ۱۵۵نفر رسید

با اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ۲۴ساعت گذشته تست نوع جهش یافته انگلیسی ۴۱بیمار دیگر مثبت شد تا شمار مبتلایان به ۱۵۵نفر برسد.
کرونای انگلیسی این روزها در استان هرمزگان جولان می‌دهد و روز به روز افراد بیشتری را درگیر خود می‌کند. 
آمار ابتلا به این نوع ویروس جهش یافته به صورت تصاعدی در حال بالا رفتن و اوضاع پیش از سال جدید در حال خطرناک‌تر شدن است. 
این افزایش چشمگیر آمار بیانگر نکات فراوانی است که رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را در ایام عید از سوی مردم می‌طلبد چرا که کوچکترین فرصت به این ویروس می‌تواند مخاطرات زیادی به همراه داشته باشد. 
در همین زمینه دکتر فاطمه نوروزیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خصوص آخرین وضعیت کرونای انگلیسی در هرمزگان اظهار داشت: متأسفانه روز به روز آمار مبتلایان به این نوع از ویروس به شکلی تصاعدی در حال افزایش است. 
وی افزود: در روز گذشته تست 41 بیمار دیگر مثبت و مشخص شد این افراد نیز به بیماری کرونای انگلیسی مبتلا شده‌اند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: با احتساب این بیماران مجموع افراد مبتلا به کرونای جهش یافته انگلیسی در هرمزگان به 155 نفر رسید و وضعیت کرونایی استان به مراتب وخیم‌تر شد. 
وی تصریح کرد: بیشترین افزایش آمار مربوط به بندرعباس است و نگرانی از افزایش موارد و تغییر رنگ این شهر با توجه به حجم سفرها وجود دارد. 
نوروزیان گفت: از مجموع 155 مبتلا، 63 بیمار از بندرعباس، قشم 27،بندرخمیر 14، پارسیان 14 نفر، بندرلنگه 14، میناب 8 مورد، حاجی‌آباد 11 و بستک نیز 1 و رودان نیز 3 مورد بیمار بودند.
وی تاکید کرد: با نزدیک‌تر شدن به ایام عید خطر گسترش این ویروس وجود دارد از همین رو باید از دورهمی، مراسم عزا و عروسی و حضور در اماکن شلوغ پرهیز کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد