hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری بیماران کرونایی در کاشان بعد از ۸۰ روز ۳ رقمی شد

بستری بیماران کرونایی در کاشان بعد از ۸۰ روز ۳ رقمی شد

 معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان ضمن ابراز نگرانی شیوع کرونا در سایه عادی‌انگاری گفت: بستری بیماران کرونایی در کاشان بعد از ۸۰ روز سه رقمی شد.

مهدی دلاوری صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن ابراز نگرانی از افزایش تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان اظهار داشت: امروز تعداد بیماران بستری شده پس از گذشته 80 روز از مرز 100 نفر گذشت.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان شهید بهشتی کاشان در شرایط فعلی 109 بیمار است، افزود: با وجود افزایش تعداد بیماران بستری شده در بیمارستان لازم است شهروندان بیش از پیش رعایت شیوه‌نامه‌ها به ویژه زدن ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی اهتمام ورزند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه عادی‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی سرعت ابتلای بیماران بستری و سرپایی را افزایش می‌دهد، ابراز داشت: شهروندان لازم است تا در راستای جلوگیری از گرفتار شدن در موج جدید بیماری نسبت به رعایت پروتکل‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در این شرایط احتمال شروع پیک جدید ویروس کرونا متصور است گفت: از تمامی شهروندان تقاضا داریم تا به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال در نوروز پیش رو مسافرت‌های غیرضروری را لغو و از هموطنان درخواست داریم تا به کاشان سفر نکنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد