hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > نشست تخصصی ظرفیت های تمدن ساز انقلاب اسلامی

نشست تخصصی ظرفیت های تمدن ساز انقلاب اسلامی

نشست تخصصی ظرفیت های تمدن ساز انقلاب اسلامی در محل سالن همايش بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی برگزار شد.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اعلام خبر فوق به خبرنگار نوید تربت گفت: این نشست با محوریت آرا مقام معظم رهبری به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری بنیاد پژوهشهای آستان قدس رضوی و حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

افشین تحفه گر افزود: در این نشست کتاب تمدن نوین اسلامی با محوریت آرا و اندیشه‌های رهبر معظم انقلاب مورد بررسی و نقد قرار گرفت.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: مقام معظم رهبری در تبیین تمدن نوین اسلامی و مراتب سه گانه آن خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را مطرح کردند.

جعفر مروارید افزود: واقع گرایی که همیشه پاشنه آشیل تفکرات و نظریات سیاسی و اجتماعی بوده است و یک نظریه ایده آل گرا و آرمانشهر غیر قابل تحقق نوشته می‌شده در دیدگاه رهبری تبدیل به یک واقع گرایی مبتنی بر تجارب انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام روح الله سعید فاضل نویسنده این کتاب هم گفت: ترسیم منظومه فکری رهبر معظم انقلاب در موضوع تمدن نوین اسلامی و بازخوانی اندیشه‌های معظم له جهت پی ریزی نقشه حرکت علمی از جمله اهداف نوشتن این کتاب است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد