hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برای سلامت مردم با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم/تعطیلی مشاغلی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند

برای سلامت مردم با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم/تعطیلی مشاغلی که پروتکل‌ها را رعایت نکنند

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: سلامت مردم برای ما مهم و با هیچ کس تعارف نمی‌کنیم، ادارات و صنوفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تعطیل می‌شوند.
مجید احمدی روز چهارشنبه، ۲۰ اسفند ماه ۹۹ در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان بویراحمد افزود: ما نباید نسبت به شیوع کرونا بی‌تفاوت باشیم و همه باید با هم همکاری و همراهی کنیم تا بتوانیم این شرایط را پشت‌شر بگذاریم و در شرایط و وضعیت فعلی این وظیفه ما است که سلامت مردم را در اولویت قرار دهیم و ما هم به عنوان مدافعان امنیت و سلامت مردم، قیامت در محضر الهی پاسخگو هستیم. این جلسات و جلسات دیگری در این زمینه باید برگزار شود. استان کهگیلویه و بویراحمد و مردم می‌توانند، موفق باشند و خوش بدرخشند. تاکنون که تلاش‌های خوبی صورت گرفته و من بعد هم وظیفه ماست که در بحث جلوگیری از شیوع کرونا همکاری کنیم.
وی اظهارکرد: طبق گفته‌های آقای یزدانپناه برای جلوگیری از شیوع کرونای انگلیسی باید از ۲ ماسک استفاده شود و این باید به مزدم اطلاع رسانی شود.
فرماندار شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: در بحث کنترل تجمعات، باید مراسمات شادی و عزا و سایر مراسمات رصد شوند. ما نمی‌خواهیم شادی مردم را خراب کنیم. اما در شرایط کرونایی سلامت مردم اولویت است و کنترل جمعیت باید در دستور کار باشد.
احمدی تصریح کرد: برای کنترل ورودی‌ها باید تلاش کنیم و نیازمندی‌های گفته شده را حتما فراهم می‌کنیم که نهادهای مقدس بسیج و سپاه بسیار ارزشمند در این زمینه همکاری خواهند کرد. هیچ اداره‌ای حق پذیرش مسافر ندارد و مسافر پذیرها باید در این ایام تعطیل باشند.

وی با بیان اینکه کافی‌شاپ‌ها، کافه‌ها و اماکن بین راهی که فاقد مجوز هستند باید حتما بسته شوند. همه‌ کافی‌شاپ بدون مجوز را با اجازه مقام قضایی پلمب کنید و حتما این را در دستور کار قرار دهید و آن‌هایی که مجوز دارند، باید برای کنترل پروتکل‌های بهداشتی رصد شوند.
فرماندار شهرستان بویراحمد ادامه داد: دهیاری‌ها باید آموزش ببیند، چون ۲۷ درصد زنان خانه‌دار به کروناویروس مبتلا شدند و باید همه آمورش های لازم را ببیند چون اطلاعی در این زمینه ندارند.
احمدی عنوان کرد: صنف‌های خطرناک همچون طلا فروش‌ها، بانک‌ها، دفاتر پیشخوان، موبایل فروشی‌ها و کلینیک‌ها باید به صورت جدی رصد شوند. کسی نباید تعارف کند و مهم‌ترین اصل برای ما در شرایط کنونی سلامت است نه معیشت. معیشت مهم، اما سلامت اولویت است.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: با ادارات دولتی، کافه‌ها، دفاتر پیشخوان و سایر مشاغل  هرکدام پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکردند بدون اغماض برخورد شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد