hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تفاهم نامه همکاری واحد گردشگری سازمان همیاری و آموزش و پروش خراسان رضوی

تفاهم نامه همکاری واحد گردشگری سازمان همیاری و آموزش و پروش خراسان رضوی

مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی از عقد تفاهم نامه همکاری و با اداره کل آموزش و پروش خراسان رضوی در زمینه ارائه خدمات گردشگری به فرهنگیان و بازنشستگان خبرداد.
مشهد پایگاه خبری رویداد امروز-رضا ابراهیم نیا گفت: در راستای همکاری متقابل و ارائه خدمات به فرهنگیان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان و استفاده از ظرفیت های طرفین ، تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی و موسسه توسعه گردشگری به امضاء رسید.
وی با اشاره به ظرفیتهای این موسسه تخصصی در زمینه صنعت گردشگری افزود: در این تفاهم نامه استفاده از ظرفیت های سازمانی و بهره گیری از توان جذب سرمایه مورد تاکید قرار گرفت.
مدیر موسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: بهره گیری از ظرفیت های گردشگری و دارای توجیه اقتصادی مانند آماده سازی مدارس بلااستفاده در مناطقی دارای جاذبه گردشگری و  استفاده بهینه از توان کارگاه های فنی مراکز آموزشی و هنرستان های کشاورزی و صنایع دستی در جهت تولید محصولات فرهنگی و سوغات از دیگر موضوعات مورد تفاهم با اداره کل آموزش و پروش استان است.
وی با اشاره به استفاده از توان علمی و تخصصی شاغلیان و بازنشستگان فرهنگی در جهت تدوین و اجرای طرح های پژوهشی، مطالعاتی و اجرایی افزود: همچنین مقرر شد از این افراد به عنوان راهنمایان تورهای علمی، آموزشی و تخصصی برای گردشگران داخلی و خارجی استفاده لازم صورت گیرد.
ابراهیم نیا به ظرفیتهای موجود در حوزه آموزش و پرورش استان برای معرفی فرهنگ، آداب، رسوم ملی، آئینی و همچنین آموزش و تولید عرضه هدایا، سوغات و صنایع دستی ادامه داد: علاوه بر این توافقات مشترک برنامه ریزی برای طراحی و اجرای جشنواره ها، نمایشگاه ها، مسابقات، اردوهای آموزشی تفریحی، رویدادها و همایش های مختلف در جهت تقویت هرچه بیشتر ظرفیتهای گردشگری استان  نیز از دیگر توافقات صورت گرفته در این تفاهم نامه است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد