hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > پیامسید محمدنظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت پنجم اسفند روز ملی مهندس:

پیامسید محمدنظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت پنجم اسفند روز ملی مهندس:

دکتر سید محمدنظری مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران، طی پیامی پنجم اسفندماه، زادروز خواجه نصیرالدین طوسی و روز ملی مهندس را به جامعه مهندسان تبریک گفت.
 پیام دکتر نظری به شرح ذیل میباشد؛:
بسم الله الرحمن الرحیم
پنجم اسفند مـصادف با گرامیداشت زادروز خواجه نصیر الدین طوسی، دانشمند بزرگ و مـهندس متقدم ایرانی است که بـه نام روز مهندس در تقویم ملی ایرانیان ثبت شده است. بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان شخصیتی نمونه و الگو در مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، در راستای توجه به نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه می باشد.
گذشته و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای جوانان جویای علم امروز کشور است تا با بهره‌گیری از تجارب کسب شده و استفاده از علم و نوآوری و ایجاد فناوری‌های نوین، حفظ و اعتلای استقلال ایران اسلامی رقم زده شود و دستیابی به افق‌های افتخارمهیا گردد.
اینجانب با تقدیر از زحمات تلاش گران عرصه مهندسی این روز را به همه مهندسان ایرانی ،به ویژه مهندسین استان مازندران و همچنین خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی، تبریک عرض میکنم و توفیقات روزافزون این قشر پرتوان را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.
امید است در سالی که با نام «جهش تولید» مزین شده است، با تلاش بی وقفه ی مهندسان عزیز این جهاد گران عرصه ی علم و آبادانی کشورمان ، شاهد رشد و پیشرفت روز افزون این مرز و بوم باشیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد