hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره در حال جهاد برای خدمت‌رسانی باشند

کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران همواره در حال جهاد برای خدمت‌رسانی باشند

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به روز و همواره در حال جهاد باشند و در یک سازمان پویا به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام و المسلمین یوسفعلی شکری در جمع معاونین و مدیران ستاد استان و بنیاد شهرستان‌های خراسان رضوی گفت: اگر در مدیریت، امکانات و نیروهای انسانی را ضایع و استعدادها را بسوزانیم، به خودمان و نهاد مقدس بنیاد شهید و امور ایثارگران جفا کرده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطر نشان کرد: نیروها و کارکنان بنیاد باید اهداف و برنامه‌های بنیاد را بشناسند تا بتوانند در یک سازمان پویا خدمت کنند. این سازمان پویا می‌تواند مشکلات را بررسی و مرتفع کند. کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید به روز و همواره در حال جهاد باشند و در یک سازمان پویا به خانواده معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنند.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم تأکید کرد: انسان باید نعمت‌های درونی و برونی خود را بشناسد و انسان اگر عقل خود را فعال کرد و دانایی را از انبیا الهی آموخت امین وحی الهی می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شکری در سفر استانی به مشهد مقدس در جمع شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی حضور پیدا یافت و به دیدار والدین شهدا در مرکز توانبخشی سالمندان ایثار مشهد مقدس رفت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران برای والدین شهدا از درگاه الهی سلامتی مسألت کرد و از این عزیزان دلجویی کرد.

دیدار با تولیت آستان قدس رضوی، دیدار و گفتگو با همسران شهدا در نیشابور و دیدار با تنی چند از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان در مشهد مقدس از دیگر برنامه‌های سفر نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان خراسان رضوی است.

گفتنی است؛ سند هویت انقلابی مردم خراسان رضوی، پرونده 17 هزار و  293 شهید، 49 هزار و 814 جانباز و سه هزار و 397 آزاده است که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت بخشیدند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد