hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > گذرهای فرهنگ و هنر مشهد ایجاد می شود

گذرهای فرهنگ و هنر مشهد ایجاد می شود

در راستای کمک به توسعه فضاهای فرهنگی و تقویت ظرفیت ها مردمی فرهنگ و هنر، شهرداری مشهد و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برای ایجاد گذرهای فرهنگ و هنر در شهر مشهد، تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-بر اساس تفاهم نامه ای که بین محمد رضا کلایی شهردار مشهد، امین عارف نیا مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر و جعفر مروارید مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مبادله شد، طرفین برای همکاری به منظور ایجاد گذر فرهنگ و هنر در خیابان دانشگاه مشهد و فعال سازی عرصه میدان شهدا با رویکرد هنرهای دینی توافق کردند.
بر پایه این گزارش در تفاهم نامه ای که در دفتر شهردار مشهد منعقد و مبادله گردید، شهرداری مشهد متعهد گردیده است تا پایان سال 1399 ضمن باز طراحی، آماده سازی، بهسازی ابنیه و زیبا سازی گذر گلستان نسبت به واگذاری واحدهای تجاری به صاحبان کسب و کارهای فرهنگی و هنری اقدام کند.
موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر نیز متعهد گردید تا ضمن ایده پردازی، نیاز سنجی، امکان سنجی، انجام مطالعات بازار نسبت به تهیه طرح های مفهومی و محتوایی و برنامه فیزیکی گذرهای فرهنگ و هنر مشهد اقدام و از فعالیتهای نوآورانه و خلاق برای کارآفرینی در این 2 عرصه حمایت کند.
شایان ذکر است کارگروهی مرکب از نمایندگان شهرداری مشهد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر، به روند پیشرفت تفاهم نامه نظارت خواهند کرد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد