hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تشدید نظارت و کنترل بر ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای

تشدید نظارت و کنترل بر ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای

رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان از تشدید اجرای طرح کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، مهدی رجایی فرد  افزود : به منظور نظارت های مستمر بر رعایت موارد ایمنی ناوگان های حمل و نقل عمومی، تیم های کنترل و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان باتفاق پلیس راه با حضور در محورهای مواصلاتی استان نسبت به کنترل و نظارت بر ناوگان برون شهری اقدام مینمایند.
ایشان با اشاره به وقوع چند فقره تصادف در حوزه حمل و نقل عمومی در محورهای استان طی هفته های اخیر گفت : متاسفانه رفتار رانندگان و عامل خطای انسانی طی هفته های گذشته منجر به وقوع تصادفات ناوگان حمل و نقل عمومی در محور های مواصلاتی استان گردید که بر این مبنا فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی بیش از پیش به رانندگان اتوبوس در زمینه رعایت نکات ایمنی می‌تواند تا حد زیادی از تصادفات در استان سمنان بکاهد.
رجایی فرد گفت : بر اساس هماهنگی و برنامه ریزی انجام شده  بمنظور بالابردن ضریب ایمنی و سلامت سفر هموطنان عزیز با هماهنگی پلیس راه ، طرح تشدید کنترل و نظارت بر عملکرد ناوگان عمومی در محورهای مواصلاتی استان در دستور کار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قرار گرفته و بصورت منظم در محورهای مواصلاتی استان اجرا می گردد.
وی با اشاره به اینکه این طرح تأثیر بسزایی در کاهش تخلفات و افزایش ایمنی جاده‌ای دارد، افزود: با تعامل مشترك با پلیس راه استان ، تيم‌های نظارتی ویژه تشکیل و با استقرار در نقاط مورد نظر و پاسگاههای پلیس راه نسبت به کنترل و نظارت مضاعف ایمنی رانندگان و ناوگان عمومی جاده ای اقدام می نمایند.
رجایی فرد با اشاره به اینکه هیچ عذر و بهانه ای  در برخورد با رانندگان  برای عدول از قانون  قابل قبول نیست، گفت: علاوه بر کنترل های میدانی ، با استفاده از سیستم‌های ‌نظارتی آنلاین سپهتن ( سامانه پایش و نظارت هوشمند تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ) صورت می‌گیرد.
رئیس اداره ایمنی و ترافیک اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سمنان تأکید کرد: استفاده کنندگان از ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری می‌توانند شکایات خود را از طریق تلفن گویای ۱۴۱ با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در میان بگذارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد