hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > تمامی دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند/انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات در شهرک صنوف

تمامی دستفروشان شهر قم ساماندهی شده‌اند/انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات در شهرک صنوف

معاون شهردار قم با انتقاد از عدم پرداخت بهای خدمات توسط برخی صنوف در این شهرک گفت: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم.

سید امیر سامع امروز در یک‌صد و هشتادمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در سالن جلسات این شورا برگزار شد، مسائل پیرامون شهرک صنوف را مطرح کرد و اظهار داشت: این شهرک حاصل تلاش تعدادی از افراد بوده که درآن زمان شرایط مطلوبی نداشته و زمین‌های آن رهاشده است.

وی افزایش قیمت بهای خدمات را در شهرک صفوف لازم دانست و افزود: امروز شاهد فروش زمین و یا اجاره زمین‌ها با نرخ بالا در این شهرک هستیم، درحالی‌که این افراد هیچ هزینه‌ای بابت خدمات رونق این شهرک پرداخت نکرده‌اند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: بابت انشعاب دو میلیارد تومان آب، ایجاد زیرساخت‌های لازم در کل شهرک هنوز حساب‌نشده ولی هزینه‌های داخلی مانند گاز، آب، اسفالت و فاضلاب بوده و به عهده صاحبان زمین است که باید به‌صورت عادلانه از همه گرفته شود.

وی ادامه پیدا کردن خدمات شهرداری در شهرک صنوف را منوط به پرداخت تعرفه بهای خدمات دانست و تأکید کرد: نباید به کسانی که از روز اول تأسیس و راه‌اندازی شرک در کنار شهرداری بوده‌اند ظلم شده و عده‌ای بدون پرداخت بهای خدمات از منافع این شهرک استفاده کنند.

سامع مشکلات روز بازارها و زمین‌های اختصاص داده‌شده به آن را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: یک سری وظایف بر عهده شهرداری گذاشته‌شده و شهر قم نسبت به شهرهای دیگر شرایط مطلوبی داشته و در سطح شهر دستفروش وجود ندارد و ساماندهی شده است.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد