hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ماجرای ابتلای ۷ دانش آموز بدره ای به کرونا چیست؟

ماجرای ابتلای ۷ دانش آموز بدره ای به کرونا چیست؟

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره گفت: هیچ کدام از دانش آموزان مدارس شهرستان بدره که در کلاس‌های حضوری مدرسه شرکت کرده اند به ویروس کرونا مبتلا نشده اند.
کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره ؛گفت: مدارس شهرستان بدره از لحاظ تجهیزات بهداشتی تا حد امکان تجهیز شده اند.
او بیان کرد: هیچ کدام از دانش آموزان مدارس شهرستان بدره که در کلاس‌های حضوری مدرسه شرکت کرده اند مشکل ابتلا به بیماری کرونا نداشته اند و افراد مبتلا به ویروس کرونا در خارج از محیط مدرسه به صورت غیر حضوری تحصیل کرده اند و جزو جامعه آماری این بیماری در شهرستان بدره هستند.
کاظمی مطرح کرد: ما این اطمینان را به شهروندان بدره‌ای می‌دهیم که مدارس ما محیطی سالم و با کیفیت برای تحصیل فرزندانشان است و تمام نکات بهداشتی برای حفظ دانش آموزان در مدارس لحاظ می‌شود.
یونس آزادی فرماندار بدره نیز در خصوص انعکاس خبر دانش آموزان مبتلا به کرونا در این شهرستان گفت: اصل ابتلای دانش آموزان این شهرستان به بیماری کرونا صحت دارد، اما موضوعی که باید به آن اشاره شود این است که این دانش آموزان خارج از محیط مدرسه به این بیماری دچار شده اند و از مجموع ۷ دانش آموز مبتلا به جز یک نفر، هیچ کدام با مدرسه ارتباط نداشته اند و در مدرسه حاضر نشده اند و این یک نفر نیز در خارج از مدرسه به این بیماری مبتلا شده است.
او افزود:ما برای اطمینان بیشتر از تمام دانش آموزان آن مدرسه تست کرونا گرفته ایم و خوشبختانه همه دانش آموزان سالم هستند.
آزادی بیان کرد:دانش آموزان مبتلا شده به کرونا وضعیت مناسبی دارند و طول درمان خود را طی می‌کنند و انشاءالله به زودی سلامت خود را به دست می‌آورند.
او ادامه داد: هیچ کدام از افراد مبتلا شده به ویروس کرونا، علائم ظاهری نداشته اند و صرفا از طریق رهگیری اطرافیان مبتلا به کرونا که جزو بستگان درجه اول و دوم آن‌ها بوده شناسایی شده اند و این نشان می‌دهد طرح شهید سلیمانی طرح محله و خانواده محور که در کشور اجرا شده و با جدیت در سطح شهرستان بدره در حال اجراست نتایج خوبی به دست آورده و این باعث می‌شود که ما هرچه زودتر مبتلایان را شناسایی کرده تا کار آن‌ها به بیمارستان کشیده نشود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد