hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > افتتاح و کلنگ زنی ۲۶۸ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مشهد

افتتاح و کلنگ زنی ۲۶۸ پروژه به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان مشهد

معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد گفت: به مناسبت ایام مبارک دهه فجر ۲۶۸ پروژه دستگاه‌های اجرایی شهرستان مشهد بااعتبار بالغ‌بر دو هزار و ۶۱۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-سید محمدرضا هاشمی همزمان با اولین روز از آغاز دهه مبارک فجر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و تبریک چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: از مجموع پروژه دهه فجر، ۲۲۹پروژه افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و ۳۹ پروژه کلنگ زنی می‌شود.
معاون استاندار و فرماندار شهرستان مشهد بابیان اینکه برای پروژه‌های افتتاحی یک هزار و چهارصد و هفت میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: یک هزار و دویست و پنج میلیارد تومان اعتبار مربوط به پروژه‌های کلنگ زنی است.
وی افزود: دو هزار و ششصد و دوازده  میلیارد تومان اعتبار هزینه شده برای پروژه‌های دهه فجر شهرستان، از محل اعتبارات ملی، اعتبارات استانی، منابع داخلی،تسهیلات بانکی و از سایر منابع تأمین اعتبارشده است.
هاشمی افزود: شهرداری مشهد با ۶۵ پروژه و جمع اعتبار ۵۰۲ میلیارد تومان دارای بیشترین سهم کل پروژه‌های افتتاحی است.
گفتنی است شروع عملیات اجرایی سازه های جانبی و معماری ایستگاه باب الجواد (ع) و ایستگاه پایانه امام رضا (ع) و پارکینگ پایانه آزادی مربوط به شهرداری مشهد و همچنین توسعه سایت ۲ و۳و ۴ G )توسعه پورت تلفن ثابت) شرکت مخابرات و فاز یک و دو خط تغذیه رینگ جنوبی مشهد مربوط به شرکت گاز از جمله پروژه های دهه فجر شهرستان مشهد به شمار می روند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد