hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > آغاز اجرای عملیات مضرس کاری در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار

آغاز اجرای عملیات مضرس کاری در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار

رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری استان سمنان از آغاز اجرای عملیات مضرس کاری در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان گرمسار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان ، وحید صداقت گفت : با هدف ایجاد سطحی ایمن از طریق ایجاد مقاومت اصطکاکی در رویه های آسفالتی اجرای عملیات مضرس کاری در 25 هزار مترمربع از محورهای حوزه شهرستان گرمسار آغاز گردید.
رئیس اداره نگهداری راه و ابنیه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه هدف اصلی اجرای این امر جلوگیری از لغزندگی ناشی از قیر زدگی در سطح جاده هاست گفت : 5000 میلیون ریال  برای اجرای این پروژه هزینه می گردد.
وی با اشاره به اینکه این پروژه در راستای رفع نقاط حادثه‌خیز در محورهای حوزه استحفاظی استان سمنان اجرایی می‌شود ، گفت : سطح آسفالت و روکش جاده براثر بارش باران و قیر زدگی خطرآفرین شده که  این امر منجر به کاهش اصطکاک لاستیک خودروها در سطح جاده و در مواقعی منجر به واژگونی و وقوع تصادف در هنگام بارندگی در قوس های تند می‌شود.
صداقت خاطر نشان کرد : مصالح حاصل از اجرای این پروژه بازیافت و در پروژه‌های روکش آسفالت راه‌های روستایی  و فرعی بکار گیری می شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد