hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > کیفی سازی دانشگاه ها و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از رویکردهای وزارت علوم است

کیفی سازی دانشگاه ها و اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی از رویکردهای وزارت علوم است

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم در دانشگاه سمنان گفت : در حال حاضر مساله اصلی ما در وزارت علوم اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی و کیفی سازی دانشگاههاست .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ معاون پژوهش و فناوری وزیر علوم در نشست با اعضای بنیاد همیاری و بنیاد توسعه سمنان و برخی از ائمه جمعه و نماینده آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان گفت : خالی ماندن ظرفیت دانشگاهها در کشور و نیز مناسب سازی رشته ها با نیازها و استفاده بهینه از امکانات باعث شد وزارت علوم طرح ساماندهی دانشگاهها را مطرح نماید .
دکتر غلامحسین رحیمی با بیان اینکه هدف وزارت علوم از ساماندهی دانشگاهها کیفی سازی است افزود : وزارت علوم بنای محدود سازی ندارد  و با ساماندهی دانشگاهها هیچ موسسه ای در چارچوب این طرح تعطیل نمی شود و کماکان همه موسسات به فعالیت خود ادامه می دهند .
معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم با بیان اینکه اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بسیار مهم است  گفت : به دنبال این هستیم که با کمک توانمندی واحد های دانشگاهی ظرفیت اشتغال را در کشور افزایش دهیم .
دکتر رحیمی با اشاره به فعالیت سه واحد دانشگاهی قوی در استان سمنان بر ارتقای کیفی آنها تاکید کرد .
همچنین در این نشست اعضای بنیاد همیاری و بنیاد توسعه سمنان و برخی از ائمه جمعه و نماینده آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان ، نظرات و پیشنهادات خود را درباره دانشگاه فرزانگان به عنوان دانشگاه تک جنسیتی در شهر سمنان مطرح و در این باره بحث و تبادل نظر شد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد