hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > رمز جاودانگی انقلاب اسلامی، وحدت است

رمز جاودانگی انقلاب اسلامی، وحدت است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: رمز جاودانگی انقلاب اسلامی، وحدت است و نباید اجازه دهیم که وحدت و اخوت از بین ما برود.
مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-حجت الاسلام حسین معصومی  در مراسم تکریم مادران و همسران شهدای شهرستان بینالود ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) گفت: رمز جاودانگی انقلاب اسلامی وحدت است و با عنایت خداوند بزرگ مردم ایران توانستند در کنار هم قرار گیرند. خداوند قلب‌ها را آنقدر به هم نزدیک کرده بود که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل، همه در کنار هم از هر قوم و نژادی قرار می‌گرفتند به طوری که گویی سالیان سال است یکدیگر را می‌شناسند و با هم مأنوس هستند و همچون برادر در کنار هم به مبارزه مشغول بودند، ما نباید اجازه دهیم که این وحدت و اخوت از بین ما برود.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با اشاره به برکات انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: تا قبل از انقلاب اسلامی اگرچه ظرفیت‌ها و استعدادهای خوبی در روستاها وجود داشت، ولی مردم در سختی قرار داشتند و فقط تعداد کمی از مردم به امکانات آب، برق و جاده دسترسی داشتند، ولی به برکت انقلاب اسلامی از این ظرفیت‌ها استفاده شد و مردم به آسایش رسیدند.
حجت الاسلام معصومی در ادامه با اشاره به جایگاه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی هیچ‌گاه پوتین مبارزه‌ی خود را از پای در نیاورد و شخصیتی نترس داشت به طوری که نامش دشمن را به وحشت می‌انداخت و معتقد بود تا شهید نباشی، شهید نمی‌شوی، او همچنین امنیت کشور و حفاظت از کیان اسلام را وظیفه‌ی خود می‌دانست و ما امیدواریم که خداوند توفیق دهد تا بتوانیم رهرویی صادق برای شهیدان باشیم.
وی در پایان در خصوص پرداخت مطالبات خانواده‌های شاهد و ایثارگر افزود: بسیاری از مطالبات خانواده‌های شهدا که از سال 86 باقی مانده بود پرداخت شده است و همچنین تفاهم‌نامه ای بین استانداری و بنیاد مبنی بر ایجاد سه هزار شغل و ساخت پنج هزار مسکن برای واجدین شرایط در استان منعقد شده است که تعداد یک هزار و پانصد واحد تا پایان دولت فعلی و بقیه در دولت بعدی پیگیری می‌شود.
گفتنی‌است؛ شهرستان بینالود از توابع استان خراسان رضوی در جوار شهر مشهد مقدس واقع شده و پرونده  ۱۵۳ شهید، ۲۸۸ جانباز و ۲۲ آزاده در بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، سند افتخار غیورمردانی است که برای سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی، فداکاری و مقاومت کردند و به انقلاب اسلامی عزت بخشیدند. 
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد