hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > سلامت جسمانی کارکنان مهمترین عامل در بهره وری منابع انسانی است

سلامت جسمانی کارکنان مهمترین عامل در بهره وری منابع انسانی است

پیشگیری از بیماری لازمه جامعه ای سالم و مقدم بر درمان می باشد؛ با فراهم نمودن زمینه سلامت کارکنان می توان از آسیب های اقتصادی و اجتماعی جلوگیری کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان؛ پرهام صالحی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت شمال شرق کشور به همراه نماینده شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با حضور در شركت گاز با علیرضا اعواني مديرعامل و مسئولین حوزه منابع انسانی این شركت ديدار کرد؛ در این گفتگو مسائل و مشکلات مربوط به حوزه سلامت کارکنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در این نشست به اهميت سلامت در حوزه منابع انساني اشاره کرد و گفت: نقش بهداشت در محیط کار به منظور تأمین سلامت نیروی انسانی بسیار پر اهمیت و مورد تأکید است و يكي از رسالت‌هاي اساسي شرکت گاز حفظ سلامتی کارکنان اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری می باشد.
وی افزود: بهداشت به معنای مصون داشتن کارکنان از بیماری و سلامت وضعیت جسمانی و روانی آنهاست؛ بی شک کارکنانی که از سلامتی برخوردارند بهره وری بیشتری خواهند داشت.
مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان به برخی از خدمات بهداشتی و درمانی این شرکت به نیروهای قراردادی و پیمانکاری اشاره کرد و افزود: در این نشست مشکلات، مسائل و درخواست کارکنان در خصوص دریافت خدمات مرکز درمانی مستقر در شركت گاز مطرح و مورد بررسی قرار گرفت؛ در نتیجه این دیدار که با دیدگاه مثبت تصمیم گیرندگان همراه بود توافق دوجانبه ای با دیدگاه اهمیت سلامت منابع انسانی و در راستای حل مشکلات و اجابت درخواستهای قانونی صورت پذیرفت.  
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد