hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > مانور واكنش شرایط اضطراری سطح یك در قلب تپنده نفت ایران

مانور واكنش شرایط اضطراری سطح یك در قلب تپنده نفت ایران

مانور شرایط اضطراری سطح یک با ابتکار اداره HSE براساس فرآیند تخصصی ، برنامه مدار و نظام مند با حضور مدیران و مسئولین واحدهای مرتبط با سناریو ، شکستگی خطوط لوله صادراتی و نشت نفت و آتش سوزی در تلمبه خانه گوره برگزار گردید .
 شهباز صفری رییس اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در گفت‌وگو با خبرنگار این شرکت اظهار نمود : صیانت از سلامت کارکنان ، اطمینان از تداوم تولید نفت و ارسال آن به مبادی صادرات در شرایط بروز حادثه ، ضرورتی است که با دانش ،تخصص و تجربه کافی کارکنان در برخورد با حوادث بدست می آید.
وی تصریح کرد : انجام مانورهای مختلف در حوزه HSE و بهره گیری از نتایج اجرای آن در شرایط واقعی ، بخشی از ابزار لازم برای ارتقای آمادگی تیم های واکنش دهنده به ویژه تیم های عملیاتی بهداشت و درمان و HSE است. از این رو با تدوین عملیات های شبیه سازی شده سعی می شود تا به این هدف دست یابیم.
رئیس اداره HSE شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در ادامه گفت : پس از اعلام نشت نفت و آتش سوزی فرضی و به صدا در آمدن آژیر خطر ،بلافاصله تیم واکنش در شرایط اضطراری تشکیل جلسه داده و طبق برنامه ریزی مشخص شده همه تیم های واکنش دهنده وارد عمل شدند. در این مانور عملیاتی با بکارگیری امکانات موجود و سرعت عمل بالا کنترل نشت نفت و اطفای حریق خطوط صادراتی ورودی تلمبه خانه گوره با موفقیت به مرحله اجرا رسید.
 صفری درپایان ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف، از مشارکت کارکنان در برگزاری این مانور تشکر نمود.
شایان ذکر است ، در برگزاری این مانور واحدهای مختلف شامل HSE، عملیات بهره برداری،حراست ،بهداشت و درمان و روابط عمومی همکاری داشتند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد