hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > واکنش اعضای شورای شهر تبریز به حادثه مترو/تعطیلی فاز تازه افتتاح شده رئیس جمهور تا رفع نواقص

واکنش اعضای شورای شهر تبریز به حادثه مترو/تعطیلی فاز تازه افتتاح شده رئیس جمهور تا رفع نواقص

اعضای شورای شهر تبریز در واکنش به حادثه مترو تبریز، فاز تازه افتتاح شده متروی تبریز توسط رئیس جمهور را تا رفع نواقص تعطیل کردند.
 اعضای شورای شهر تبریز به افتتاح ناقص و بدون ایمنی فاز 3 خط یک قطار شهری واکنش نشان دادند و خواستار تعطیلی فاز 3 تا رفع نواقص شدند.

شهرام دبیری، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با انتقاد از حادثه رخ داده در مترو، اظهار داشت: از شهرداری می‌خواهیم فاز 3 خط یک مترو فعلاً تا زمان بازدید اعضای شورا و تصمیم گیری و حل نواقص استفاده نشود.

اما عبداله تقی‌پور دیگر عضو شورا هم هشدارهای سابق در مورد عدم وجود مانیتورینگ و سیگنالینگ را یادآور شد و گفت: باید مصوبه‌ای داشته باشیم و تا زمانی که ایمنی فاز سه خط یک قطار شهری تبریز، تأمین نشده، مترو تا میدان ساعت مسافرگیری کند.

وی افتتاح ناقص این پروژه به دست رئیس جمهور را باعث از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی دانست و افزود: نباید پروژه‌ای که نواقص جدی دارد، افتتاح می‌کردیم.

تقی‌پور خواستار شناسایی علل و عاملان این حادثه شد و تاکید کرد: مسئولان این امر باید توضیح، عذرخواهی و یا استعفا دهند و بیش از این اعتماد عمومی را خدشه دار نکنند.

 محرم محمدزاده نایب رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر تبریز هم خواستار شناسایی دلایل و حل مشکلات موجود در مسیر فاز 3 مترو شد و ابراز داشت: نباید پروژه‌ای که نواقص دارد، مورد بهره برداری قرار گیرد.

اما از شورای شهر تبریز خبر می‌رسد، در جلسه فوق العاده اعضای شورا، تعطیلی فعالیت فاز سه خط یک متروی تبریز تا اطلاع ثانوی به تصویب رسید.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد