hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > جزییات محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های زرد و نارنجی استان قزوین

جزییات محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های زرد و نارنجی استان قزوین

جانشین ستاد مقابله با کرونا استان قزوین گفت:محدودیت‌های کرونایی از امروز تا ۱۹ دی بر اساس رنگ جدید در شهرستان‌ها اعمال خواهد شد.
منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: به جز شهرستان تاکستان که در وضعیت نارنجی کرونایی قرار دارد، سایر شهرستان‌های استان در وضعیت رنگ بندی زرد هستند و محدودیت‌های کرونایی هم تا ۱۹ دی هم بر اساس رنگ جدید اعمال خواهد شد.
او افزود: در شهرستان‌های با وضعیت رنگ بندی زرد، فعالیت مراکز تجاری، بازرگانی و خدماتی شامل گروه‌های یک، دو و سه در طی هفته‌ی آتی مجاز و فعالیت گروه چهار همچنان ممنوع است.
حبیبی اضافه کرد: فعالیت‌های تجاری، بازرگانی و خدماتی در شهرستان تاکستان با وضعیت رنگ بندی نارنجی صرفا برای گروه‌های شغلی یک و دو مجاز است و گروه‌های سه و چهار حق فعالیت در طی هفته آتی را نخواهند داشت.
جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: فعالیت‌های آموزشی در تمامی شهرستان‌های استان بصورت غیر حضوری و مجازی است و تمامی این مراکز تعطیل خواهند بود.
حبیبی افزود: خودرو‌های با پلاک شخصی ۷۹ و ۸۹ به عنوان خودروی بومی استان محسوب می‌شوند و تردد این خودرو‌ها در سطح استان بلا مانع است.
او اضافه کرد: در شهرستان تاکستان با رنگ بندی نارنجی، ورود خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی به داخل شهر ممنوع است.
جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: تردد ساکنان شهر تاکستان با خودرو‌های شخصی با پلاک غیر بومی صرفا در داخل شهر امکان پذیر بوده و در صورت خروج از شهر و قصد بازگشت مجدد به داخل شهر با محدودیت و اعمال قانون همراه است.
حبیبی افزود: با توجه به تاثیر مثبت اعمال قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح در کاهش شیوع و ابتلاء به کرونا و بر اساس اختیارات واگذار شده به استانداران سراسر کشور، قانون منع تردد شبانه در ساعات ذکر شده در تمامی شهر‌های استان همچنان به قوت خود باقی است و در هفته آینده نیز اعمال خواهد شد.
او اضافه کرد: در وضعیت زرد، کارکنان ادارات ارائه دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر ادارات شهر، ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهد شد.
جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت:در میان شهرستان‌ها و شهر‌های استان، شهرستان تاکستان وشهر اقبالیه، نیاز به همکاری بیشتر مردم ونظارت وکنترلِ تیم‌های مراقبتی دارند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد