hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > برگزاری نخستین پویش حجاب فاطمی درقالب یازدهمین رزمایش احسان مومنانه

برگزاری نخستین پویش حجاب فاطمی درقالب یازدهمین رزمایش احسان مومنانه

به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)نخستین پویش حجاب فاطمی در قالب یازدهمین گام رزمایش احسان مومنانه با حضور فرماندار ، جمعی از مسئولین ،خیرین ، نیکوکاران ومدیرعامل بین المللی خیریه ابشار عاطفه ها در مهدیه مشهد بااهدای ۵۰۰۰ چادر مشکی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال برگزار شد.

مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه ابشار عاطفه ها در این مراسم گفت: یکی از اهداف بنیاد پیاده سازی فرهنگ اسلامی ،مذهبی در سطح جامعه می باشد وبنیاد به عنوان بزرگترین خیریه در سطح کشور کمک به اقشار نیازمند جامعه را دردستور کار خود قرار داده است. 

محمد جواد فولاد افزود : در این رابطه  یازدهمین رزمایش مومنانه اقدام به پویش پوشش چادر فاطمی را برنامه ریزی کردیم که مورد استقبال خوب خیرین سراسر کشور قرارگرفت .

وی در ادامه گفت: با کمک خیرین بزرگوار به  این رزمایش توانستیم  در راستای فرهنگ، حجاب و عفاف نقش بنیاد را به خوبی ایفا کنیم و کمک خیرین به  کلیه شعب بنیاد در سراسر کشور در این زمینه به خوبی قابل لمس میباشد.

 فولاد در بخشی دیگری بیان داشت  : با توجه به اینکه ا پویش پوشش حجاب فاطمی امسال در  ایام شهادت بانوی  دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) شکل گرفته ان شالله پس ازاین نیز  ادامه  خواهد داشت  باشد تا با مشارکت خیرین و مردم شریف و مذهبی کشور در جهت تامین پوشش اسلامی  تمام زنان و دختران ایران اسلامی که در خرید چادر با مشکل مواجه هستند قدمی برداریم.

مدیر عامل بنیاد بین المللی خیریه ابشار عاطفه ها در خاتمه اظهار داشت: با استقبال خوب خیرین سراسر کشور از این پویش ، بنیاد  به عنوان نهضت در بحث حجاب و عفاف ، پویش را الگو قرار خواهد داد تا در راستای فرمایش الهی و سیره حضرت صدیقه کبری (س)نقش خود را به جامعه از طریق مشارکت خیرین عملیاتی کند
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد