hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > مشکلی در راستای تأمین دوچرخه برای ورزشکاران سمنانی وجود ندارد

مشکلی در راستای تأمین دوچرخه برای ورزشکاران سمنانی وجود ندارد

استاندار سمنان با بیان اینکه با راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری در استان مشکلی برای تأمین دوچرخه ورزشکاران ‌وجود ندارد، گفت: پیست دوچرخه‌سواری در تمام شهرستان‌های استان احداث می‌شود.

علیرضا آشناگر در دیدار با رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه با کمک شهرداری و فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران برای ساخت پیست دوچرخه‌سواری در رشته BMX در شهرستان‌های سمنان، شاهرود، دامغان و گرمسار اقدام می‌شود، اظهار داشت: در صورت راه‌اندازی پیست این رشته ورزشی در استان مشکلی در تأمین دوچرخه برای فعالیت ورزشکاران رشته BMX وجود ندارد.

وی بابیان اینکه در صورت تکمیل پیست، استانداری سمنان نسبت به خرید دوچرخه ویژه این رشته ورزشی اقدام خواهد کرد، افزود: تقویت و ترویج رشته ورزشی دوچرخه‌سواری می‌تواند در حفظ سلامت جسمانی آحاد جامعه و همچنین کنترل ترافیک در مناطق شهری استان تأثیرگذار باشد.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان با هیئت‌های ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان برای ترویج امر ورزش قهرمانی و همگانی افزایش یابد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان نیز در این نشست اظهار داشت: در ارتباط با رویکردهای قهرمانی در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری طی سال‌های گذشته در استان توفیقات خوبی حاصل نشد اما این در حالی است که استان سمنان ظرفیت بسیار خوبی در بحث توسعه این رشته ورزشی دارد.

مصطفی مرادی با اشاره به اینکه در ارتباط با استعدادیابی در رده سنی پایه برای قهرمان‌پروری در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری اقدامات خوبی انجام شد، تصریح کرد: ظرفیت استان سمنان در دو بخش جاده و BMX در رشته ورزشی دوچرخه‌سواری قابل‌توجه است که باید با رفع مشکلات زیرساختی برای توسعه روزافزون این رشته ورزشی گام برداشته شود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد