hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کتابخانه های عمومی استان سمنان

اجرای ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی در کتابخانه های عمومی استان سمنان

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان از برنامه ریزی برای برگزاری برنامه های متنوع در بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی خبر داد و گفت: در هر کتابخانه این استان به این مناسبت حداقل یک برنامه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، محمد طاهریان در نشست کارگروه فرهنگی، هنری و اجتماعی چهلمین سالگرد دفاع مقدس استان سمنان در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع سردار دلهای شهید حاج قاسم سلیمانی از جمله این برنامه ها است ک فراخوان آن نیز ارائه شده است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار داشت: تهیه و ارائه بسته های صوتی با محتوی معرفی کتاب، پادکست و نیز خصوصیات و ویژگی های سردار سلیمانی از دیگر برنامه هایی است که در اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی برنامه ریزی شده است.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان سمنان با بیان اینکه مقرر شده این بسته های به گونه ای تولید شود که قابلیت استفاده از صدا و سیما را نیز داشته باشد گفت: دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی به مدت پنج شب از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این خصوص است.
کارگروه فرهنگی هنری و اجتماعی چهلمین سالگرد دفاع مقدس به ریاست فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حضور سایر اعضا در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان برگزار شد.
سیزدهم دی سالروز شهادت سردار دلها و فرمانده دلیر حبهه مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد