hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ارائه دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

ارائه دستاوردهای فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری

همزمان با هفته پژوهش و  فناوری ، پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با 44 محصول و دستاورد واحدهای فناور خود در بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار حاضر شد .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان، رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اعلام این خبر گفت: بیست و یکمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار 27 تا 30 اذر  با عنوان «پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید» به صورت مجازی برگزار شد و پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز با ارائه آخرین محصولات و دستاوردهای واحدهای فناوردر این نمایشگاه حضور یافت.
دکتر علی حقیقی اصل با بیان اینکه  در این دوره از نمایشگاه ۶۹ دانشگاه، ۳۵ پارک علم و فناوری، ۱۸ پژوهشگاه، ۱۵ مرکز رشد و پنج موسسه تحقیقاتی وابسته به دستگاه های اجرایی حضور داشتند افزود : پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز با حضور در این نمایشگاه 44 محصول و دستاورد واحدهای فناور خود را معرفی کرد.
وی گفت: نمایشگاه مجازی به گونه ای طراحی شده است که بازدید کنندگان می توانند در غرفه های طراحی شده به بازدید از محصولات فناورانه بپردازند و اطلاعات کاملی از طرح های ارائه شده به همراه تصویر طرح برای بازدید کنندگان قابل مشاهده است .
 دکتر حقیقی ادامه داد : همچنین در این نوع نمایشگاه امکان سرمایه گذاری و تجاری سازی محصولات فراهم شده و  امکان کسب اطلاعات درباره پارک علم و فناوری نیز از مسئولین غرفه وجود دارد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد