hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اهدا۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش 16میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند

اهدا۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش 16میلیارد ریال به نوعروسان نیازمند

درمراسمی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) که با حضورمسئولان استانی در مهدیه مشهد  برگزار شد۲۰۰ سری جهیزیه توسط بنیاد خیریه ابشار عاطفه ها به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

پایگاه خبری رویداد ایران مدیرعامل  بنیاد خیریه ابشار عاطفه ها در حاشیه مراسم  گفت : این بنیاددر این مرحله  ۲۰۰ سری جهیزیه به ارزش 16میلیارد  ریال به نوعروسان نیازمند اهدا می نماید.

محمد جواد فولاد افزود : خادمین بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور با برگزاری رزمایش جهیزیه تحت عنوان کاروان های سبک زندگی ساده اقداماتی راکه نیل به اهداف فقرزدایست را  انجام میدهند .

وی ادر ادامه گفت: یکی از اهداف این مجموعه کمک به پایه گذاری آغاز زندگی جوانان ایران اسلامی است بنده به عنوان خادم این بنیاد افتخار دارم که در جهت اعتلای عملی سیره امیر مومنان علی ابن ابی طالب علیه السلام که در جهت خدمت به محرومان سفارشات بسیارموکدی را فرموده اندبرحسب وظیفه و تکلیف در اطاعت از ولایت با روحیه جهادی به اتفاق جمعی از همکاران خدمتگزارم در تمامی سنگرهای این بنیاد با عنایت به اهل بیت عصمت و طهارت خدمات بسیاری را در جهت خدمت به محرومان جامعه انجام می دهیم.

فولاد یاد آور شد:این بنیاد در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی ،فقر زدایی، رفع اعتیاد ، خدمت به بیماران و خدمات درمانی و بهداشتی به ویژه در بحران ویروس کرونا و همچنین در بحث های مدیریت بحران سیل و زلزله حضور همیشگی داشته  و توان خودش را در خدمتگزاری به اقشار آسیب پذیر عملیاتی می نماید.

 وِی در خاتمه از نیکوکاران و خیرین برای پشتیبانی از این اهداف خیر خواهانه قدردانی کرد و گفت : پشتوانه این مجموعه دعای محرومین در قنوت نمازشان است.

شایان ذکراست در پایان  جهیزیه اهدایی  شامل اجاق گاز ،بخاری،پتو،سرویس پلاستیک ،سرویس تفلون ،جاروبرقی ،اتو و فرش ۱۲ متری به نوعروسان نیازمند اهدا شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد