hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > دانشگاه سمنان جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است

دانشگاه سمنان جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است

رئیس دانشگاه سمنان گفت : با تلاش اعضای هیات علمی ، خوشبختانه دانشگاه سمنان در حال حاضر جزء 10 دانشگاه برتر کشور در پژوهش است .
به گزارش روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر مسعود نصیری با اعلام این خبر در آئین نجم (نکوداشت جایگاه محققان ) دانشگاه سمنان که به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد گفت : طبق رتبه بندی ISC  دانشگاه سمنان رتبه 13 را کسب کرده و در بخش پژوهش رتبه هشتم را بدست آورده ایم و این افتخار بزرگی است و نباید به عنوان یک عدد از کنار ان عبور کنیم ،.
رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه پژوهش راهی است برای گسترش مرزهای علم و دانش و گشودن افق های درخشان گفت :  به فرموده مقام معظم رهبری تجاری سازی علم و تولید ثروت از یافته های علمی و رفع نیاز جامعه  از طریق ارتباط دانشگاه و صنعت  و تبدیل فکر و اندیشه  به محصولات تجاری از تکالیف مهم پژوهشگران است .
وی با بیان اینکه پژوهش عامل مهمی در تولید دانش ، دانایی و پیشرفت جوامع انسانی است اظهار داشت :  میزان پژوهش های انجام شده در جامعه  ، شاخص توسعه یافتگی آن جامعه است و خوشبختانه در دانشگاه سمنان با بکارگیری تمام ظرفیتها،  شعار هفته پژوهش را سرلوحه فعالیتهای علمی خود قرار داده و در مسیر پژوهش و تحقق جهش تولید گام نهاده ایم.
دکتر نصیری با یادآوری شعار امسال هفته پژوهش و فناوری با عنوان "  پژوهش ، فناوری در خدمت جهش تولید " تصریح کرد : درج نام دانشگاه سمنان در نظام های معتبر علمی ملی و بین المللی  و اهتمام ویژه دانشگاهیان دانشگاه سمنان در روزهای شیوع کرونا از جمله فعالیتهای دانشگاه سمنان در جهت تحقق شعار هفته پژوهش است .
رئیس دانشگاه سمنان تاکید کرد : در سال پژوهشی پیش رو اعضای هیات علمی باید در راستای برنامه راهبردی حرکت و  تلاش خود را برای افزایش قرار دادهای پژوهش و فناوری که خوشبختانه در دو سال گذشته افزایش چشمگیری داشته افزایش دهند .
دکتر نصیری ادامه داد  : با تمام توان از پژوهشگران برتر دانشگاه حمایت می کنیم و در این بین داشتن برنامه پژوهشی برای کلیه اساتید دانشگاه و تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت از دیگر مواردی است که باید از سوی اعضای هیات علمی دانشگاه سمنان مورد توجه قرار گیرد .
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد