hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > میوه شب یلدا در قم افزایش قیمت نخواهد داشت

میوه شب یلدا در قم افزایش قیمت نخواهد داشت

موحدی گفت: برای شب یلدا فقط قیمت هندوانه ممکن است تا ۵۰۰ تومان افزایش داشته باشد، اما انار و سیب افزایش قیمت نخواهند داشت و ثابت است.
عباس موحدی، رئیس اتحادیه میوه و تره بار استان قم،در رابطه با بازار میوه در شب یلدا عنوان کرد: پرتقال شهسواری و تامسون که به اندازه کافی در بازار موجود است. قیمتی در حدود ۷هزار ۵۰۰ تا ۱۲ هزار تومان و پرتقال ناول که البته در انحصار یک نفر است در حدود ۲۰ تا ۲۲ هزار تومان به فروش می‌رسد.
موحدی عنوان کرد: هندوانه نیز به مقدار کافی در بازار موجود است و در حدود کیلویی یک هزار ۵۰۰ تا دوهزار ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسدفروش می‌رسد و انار نیز با توجه به کیفیت آن قیمتی در حدود هفت هزار ۵۰۰تا ۱۵ هزار تومان دارد.
او افزود: باتوجه به شرایط ویژه امسال پیش بینی می‌کنیم که با ایجاد محدویت تردد و کنسل شدن دورهمی‌های خانوادگی شلوغی و افزایش تقاضای سال‌های قبل را نداشته باشیم.
رئیس اتحادیه میوه و تربار قم با تاکید براینکه میوه به اندازه کافی موجود است و نگرانی در رابطه با کمبود میوه برای شب یلدا وجود ندارد، بیان کرد: تفاوت قیمت برخی میوه‌ها بستگی به کیفیت آن دارد و برای شب یلدا نیز فقط قیمت هندوانه ممکن است تا ۵۰۰ تومان افزایش داشته باشد، اما انار و سیب قیمتی ثابت دارند وافزایش قیمت نخواهند داشت ثابت است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد