hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ۱۸۰۰ کودک در انتظار حامی/ طرح هر کارمند یک حامی فرصتی برای حمایت از کودکان نیازمند

۱۸۰۰ کودک در انتظار حامی/ طرح هر کارمند یک حامی فرصتی برای حمایت از کودکان نیازمند

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸۰۰ کودک طرح محسنین نیازمند حامی هستند، تصریح کرد: طرح هر کارمند یک حامی فرصتی برای حمایت از کودکان نیازمند است.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد ، محسن مسعودیان راد مدیر کل کمیته امداد استان سمنان در جلسه مشترک که با حضور استاندار سمنان با موضوع اجرایی شدن طرح هر کارمند یک حامی در استان سمنان به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد تصریح کرد: توان حامیان، مدیریت دو رکن اساسی توانمندی ایتام است.
مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۸۰۰ کودک طرح محسنین نیازمند حامی هستند، تصریح کرد: طرح هر کارمند یک حامی فرصتی برای حمایت از کودکان نیازمند است.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۲۰۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین استان سمنان تحت حمایت کمیته از خدمات حمایتی حامیان خود بهره مند می شوند تصریح کرد: ۵۵ درصد را از ایتام را دختران و  ۵۳ درصد از جامعه محسنین دختر هستند
محسن مسعودیان راد با بیان اینکه ۷۰ درصد از کمک های حامیان به فرزندان معنوی خود نقدی است تصریح کرد: طرح شتابا توانمندی ایتام در بورس ایران طرح پیشنهادی استاندار سمنان در استان سمنان کلید خورده است.
وی با اشاره به اینکه توان حامیان در مقوله های فکری، مالی، خدمات و غیره متفاوت است تصریح کرد:در طرح هر کارمند یک حامی فرصتی فراهم می شود تا کارمندان خدوم استان سمنان حامی یک یا چند فرزند یتیم و محسنین شوند. 
وی رویکرد اصلی کمیته امداد استان سمنان را توانمندی ایتام دانست و خاطرنشان کرد: توانمندی در مسکن،  رفاه، اشتغال،  بررسی و درمان جسمی و روحی، سلامت روان تنها گوشه ای از مقوله های توانمندی ایتام است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد