hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > ضارب کوهنوردان در کوه کرکس نطنز دستگیر شد؛ لزوم برطرف کردن قانونی معضل کوهنوردان

ضارب کوهنوردان در کوه کرکس نطنز دستگیر شد؛ لزوم برطرف کردن قانونی معضل کوهنوردان

نماینده باشگاه‌های کوهنوردی استان اصفهان از دستگیری ضارب کوهنوردان در کوه کرکس نطنز خبر داد.
عبدالعظیم شکاری نماینده باشگاه های کوهنوردی استان اصفهان  اظهار داشت: در پی درگیری نگهبان یک مجتمع گردشگری با تعدادی از کوهنوردان از یک باشگاه‌ کوهنوردی اصفهان یکی از کوهنوردان از ناحیه سر و‌ صورت دچار جراحت شد.
شکاری گفت: در طول چند روز گذشته رایزنی‌ها و جلسات متعدد با فرماندار ، دادستان و رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان برگزار شد که در نهایت با پیگیری رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان و ماموران انتظامی شهرستان نطنز ضارب در محل کار شناسایی و‌ بازداشت شد.
وی گفت: چند مدتی است که این مجموعه گردشگری راه چندصد ساله کوهنوردان را به دلایل نامعلومی بسته و از ورود کوهنوردان جهت صعود به قله کرکس ممانعت به عمل می‌آورد.
این مدیر یکی از باشگاه‌های کوهنوردی افزود: با پیگیری‌های انجام شده از سوی فرماندار و مسئولان قضایی این معضل برای همیشه و به صورت قانونی برطرف می‌شود.
رمضانعلی فردوسی فرماندار شهرستان نطنز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از پیگیری موضوع ضرب و شتم کوهنوردان از سوی نگهبان یک مجتمع گردشگری در منطقه طرقرود خبر داد و اظهار داشت: در جلسه‌ای که تشکیل شد این مسئله مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد که برای کوهنوردان در آینده مشکلی پیش نیاید.
به گزارش تسنیم جمعه گذشته چند تن از جوانان کوهنورد اصفهانی جهت صعود به قله کرکس از مسیر کشه اقدام کرده بودند که در ابتدای مسیر با ممانعت نگهبان یک مجتمع گردشگری مواجه شده و مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد