hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > محدودیت‌های کرونا در شهرستان ری بر اساس وضعیت قرمز از ابتدای آذرماه اعمال می‌شود

محدودیت‌های کرونا در شهرستان ری بر اساس وضعیت قرمز از ابتدای آذرماه اعمال می‌شود

معاون استاندار تهران گفت: با توجه به شرایط قرمز (پر خطر) در شهرستان ری محدودیت‌های جدید از ابتدای آذرماه در این شهرستان اجرا می‌شود و از مردم شریف ری تقاضا می‌شود همراهی لازم را داشته باشند.
حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین فاصله‌گذاری اجتماعی، زنجیره انتقال بیماری کرونا و همچنین میزان ابتلا و فوتی این بیماری افزایش یافته و در این شرایط همراهی و مشارکت مردم در مقابله با کرونا موضوعی مهم و موثر است.
وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در سراسر کشور بر مبنای وضعیت شهرها (زرد، نارنجی و قرمز) در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا محدودیت‌های شدیدتری از اول آذرماه اعمال خواهد شد.
فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تاکید کرد: با توجه به شرایط قرمز (پر خطر) در شهرستان ری محدودیت‌های جدید از موعد مقرر در این شهرستان اجرا می‌شود و از مردم شریف ری تقاضا می‌شود به منظور حفظ سلامت خود و خانواده با محدودیت‌های در نظر گرفته شده همراهی لازم را داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد