hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در سراسر کشور

اجرای مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در سراسر کشور

کمیته راهبری معین های اقتصادی فرهنگی استان در معرفی این مدل نقشی کلیدی دارد


مشهد پایگاه خبری رویداد ایران-هشتمین جلسه کمیته راهبری معین های اقتصادی فرهنگی استان سه شنبه ۲۰ آبان ماه، با حضور اعضاء و علی اکبر لبافی دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان در محل سالن جلسات این نهاد برگزار گردید.
در ابتدای جلسه لبافی ضمن اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور آقای رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونین ایشان گفت: در این جلسه رزم حسینی در خصوص اجرایی شدن مدل مثلث توسعه اقتصادی  فرهنگی در کشور سخن گفت و تاکید کرد، معاونت ها و ادارات کل این وزارت در استان ها باید از تمامی ظرفیت های خود در زمینه توانمندسازی مردم و اجرای این طرح و مسؤولیت های اجتماعی استفاده نمایند.
وی افزود: استان خراسان رضوی و به خصوص کمیته راهبری معین های اقتصادی استان، به عنوان الگوی اجرای این طرح و معرفی آن به سایر استان ها نقشی کلیدی دارد و باید برای ارائه راهکارها، آموزش اجرا و پیاده‌سازی  این طرح برنامه داشته باشد.
در این جلسه بسته ارائه شده از سوی دبیرخانه نهاد شامل: مبانی نظری و فرآیند اجرا و تجربیات خراسان رضوی،
 ساختار سازمانی ملی و استانی
 برای ارسال به استان های متقاضی، اجرای مدل پس از بررسی توسط اعضا  برای ارائه به سایر استان ها  به تصویب رسید.
 لبافی اجرای این مدل در قالب ۳ پیشنهاد مطرح کرد: اجرا در همه استان ها، اجرا در استان هایی که استانداران و سایر ارکان حاکمیتی آن اعلام آمادگی نمایند و اجرا در ۵۰۰ شرکت صنعتی بزرگ کشور و در راستای مسئولیت پذیری اجتماعی می باشد که هر سه پیشنهاد مورد قبول اعضاء قرار گرفت.
دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۳ استان  جهت پیوستن به این مدل اعلام آمادگی کردند و باید برای معرفی مدل به این استان ها بسته ای تهیه شده که به همراه مصادیق اجرایی  ارسال گردد.
در ادامه هر کدام از اعضا در هر دو مقوله به صورت مختصر به ارائه نظر پرداخته و در نهایت پیشنهادات مطرح شده به تصویب رسید.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد