hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > معضل ترافیک بافت مرکزی مشهدمقدس برطرف می‌شود؟

معضل ترافیک بافت مرکزی مشهدمقدس برطرف می‌شود؟

عضو شورای شهر مشهدمقدس از برنامه‌ریزی برای احداث و بهره‌برداری از پارکینگ طبقانی در هسته مرکزی مشهد خبر داد.
محمدهادی مهدی‌نیا  اظهار داشت: در محدوده خیابان‌های پرستار، عارف و محتشمی مشهد، مجموعه‌ای از کاربری‌های بهداشتی و درمانی و مطب شکل گرفته که بافت و نظم منطقه را به لحاظ آرامش سکونت ازبین برده است.
عضو شورای شهر مشهدمقدس با بیان اینکه در برخی از ساعات شاهد ترافیک سنگین خودرو در خیابان‌های یاد شده هستیم که یکی از منشاءهای اصلی آن کمبود پارکینگ است، گفت: شهرداری طی سال‌های گذشته اقدامی مسکن‌وار را با ایجاد پارکینگ طبقاتی در نبش پرستار 3 در دستورکار قرار داده است که حدود 250 ظرفیت پارک دارد.
مهدی‌نیا خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود پارکینگ در سطح منطقه، تعداد فضای پارکی که با این پارکینگ تامین می‌شود، بسیار اندک است ولی مسکنی برای کمتر شدن مشکلات ترافیکی و بهبود وضعیت در سطح منطقه می‌شود.
رئیس کمیته نظارتی شماره 3 شورای شهر مشهد افزود: پروژه پارکینگ طبقاتی پرستار تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و در اختیار عموم شهروندان قرار می‌گیرد.
مهدی‌نیا گفت: امیدواریم با تدبیر مناسب، مسائل محدوده پزشکان در خیابان‌های عارف، پرستار و محتشمی به شکل ریشه‌ای‌تر حل شود و با انتقال و ساخت بیمارستان‌های دیگری در شهرک سلامت و مناطق کم‌برخوردار و ...، تمرکز از روی بیمارستان‌های قائم و امام‌رضا(ع) کاهش یابد و تقاضا برای مطب‌های اطراف نیز کمتر شود؛ با این اقدام میتوان بین‌ کاربری‌های بهداشتی و درمانی در سطح شهر توازن ایجاد کرد چراکه شرایط کنونی موجب بهم‌ریختگی جریان ترافیکی و سلب آسایش و آرامش ساکنان شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد