hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > بستری روزانه ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صحرایی اصفهان

بستری روزانه ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صحرایی اصفهان

 رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان گفت: روزانه ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان صحرایی مرکز درمانی آیت‌الله صدوقی اصفهان بستری می‌شوند.

سیدرضا مرتضویان  در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان صحرایی اصفهان اظهار داشت: این بیمارستان دارای ۷۰ تخت عادی و هشت تخت آی سی یو است که تنها به بیماران مبتلا به کرونا خدمات رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه ۴۰ روز از فعالیت بیمارستان صحرایی مرکز درمانی آیت‌الله صدوقی می‌گذرد، ابراز داشت: در این بازه زمانی همه تخت‌های این مرکز پر بوده و هر روز نیز به تعداد مراجعه کنندگان افزوده می‌شود.

رئیس بیمارستان آیت‌الله صدوقی اصفهان با بیان اینکه اکسیژن مورد نیاز برای بیمارستان صحرایی اصفهان با استفاده از سانترال اکسیژن ساز تأمین می‌شود، اضافه کرد: تجهیزات تصویربرداری و آزمایشگاهی نیز در این بیمارستان وجود دارد.

وی افزود: البته باید توجه داشت که به دلیل کمیاب و گران بودن تجهیزات مورد نیاز، هنوز موفق به راه‌اندازی بخش تست کرونا در بیمارستان صحرایی اصفهان نشده‌ایم.

مرتضویان با بیان اینکه روزانه یک هزار و ۸۰۰ نفر به صورت میانگین برای درمان سرپایی به بیمارستان آیت‌الله صدوقی مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: از این تعداد ۴۰ درصد مبتلا و یا مشکوک به کرونا هستند.

وی ادامه داد: روزانه ۱۶۰ تست کرونا در مرکز درمانی آیت‌الله صدوقی اصفهان انجام می‌شود و بیماران بدحال ابتدا در اورژانس بستری و پس از آن به بیمارستان صحرایی در سپاهانشهر منتقل می‌شوند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد