hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > ویژه استان ها > پرداخت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان اجاره مسکن به خانوارهای مستاجر تحت حمایت

پرداخت ماهانه ۶۰۰ هزار تومان اجاره مسکن به خانوارهای مستاجر تحت حمایت

قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از ۲۳۰۰ خانوار مستأجر تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت: این مستأجران ماهانه ۶۰۰ هزار تومان بابت اجاره مسکن از کمیته امداد دریافت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه علاوه بر حمایت ماهیانه برای کمک به پرداخت اجاره مسکن، ودیعه مسکن به مددجویان تحت حمایت پرداخت می‌شود، تصریح کرد: تاکنون ۴۰۰ میلیون تومان ودیعه مسکن از محل تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه وضعیت مسکن مددجویان باهدف ایجاد سرپناه برای داشتن کانون گرم خانواده رصد و پایش می‌شود، یادآور شد: تعدادی از مددجویان با توجه به شرایط کاری در محل کار، برخی با بهره‌مندی از خیرین در فضای مجانی، برخی مستأجر و برخی با حمایت کمیته امداد صاحب‌خانه می‌شوند.
محمد قوسی بابیان اینکه در حال حاضر قریب به ۱۹ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: ۴۸۰۰ خانوار از این مجموع خانواده‌های جدیدی هستند که در قالب تبصره ۱۴ از خدمات موردی این نهاد مولود انقلاب خدمات دریافت می‌کنند.
قائم‌مقام کمیته ا مداد استان سمنان به شرایط اقتصادی و معیشتی فعلی جامعه اشاره کرد و گفت: مردم شریف استان سمنان می‌توانند کمک‌های خود را به‌صورت نقدی و غیر نقدی برای حمایت از این خانوارها داشته باشند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد